subota, 13. kolovoza 2016.

Najbolje od Essenca

Pozdrav! Nakon nekoliko tematskih postova napokon vam pišem nešto vezano za šminku. S obzirom na to da jako volim Essence jer ima super proizvode i cijene su pristupačne odlučila sam vam predstaviti moje favorite što se tiče ovog brenda. Većina šminke mi je Essence i isprobala sam puno njihovih proizvoda, a ove posebno volim.

Prva stvar je Essence puder u pjeni. Kupila sam ga prošlo ljeto i bio mi je super, ali sam ga prestala koristiti. Ne znam ni sama zašto jer je puder odličan. Lijepo prekriva, ujednačava ten i čak mi je i nijansa dobra. Ovo ljeto sam ga ponovno koristila i još ga imam jako malo. Ako imate suhu kožu kao ja, dobro ju hidratizirajte prije nanošenja pudera jer može istaknuti suhe dijelove kože. Cijena mu je oko 36 kn.
ispričavam se što su slike ispale žuto

Sljedeća stvar je ovaj mosaic puder. Ja ga više koristim kao bronzer jer je za to odličan. Super su nijanse i imaju shimera u sebi. Meni su ove tamnije nijanse bolje i njih više koristim. Ima divan miris kokosa. Cijena mu je oko 23 kune.



Sljedeća je olovka za obrve u nijansi 02 brown. Essence olovke su prve olovke koje sam koristila kad sam se počela šminkati i još uvijek ih koristim. Meni su super i također sam čula da ih hvale i druge cure. Izbor nijansa je super, lako se šilje i jednostavne su za korištenje. Cijena im je i više nego prihvatljiva, a to je 12 kn.

Ovu maskaru koristim više od godinu dana i još mi je super. Iako u zadnje vrijeme je ima još jako malo. Svi vole onu rozu, ali meni je i ova dobra. Ne čine vam trepavice ogromnima, ali za neki dnevni look je odlična. Cijena je oko 20-ak kuna.


Imam samo jednu paletu sjenila od njih i oduševljena sam njom. Radi se o ovoj Essence All About Nude paleti koja više nije u prodaji, ali je predivna. Ima dvije svjetlije nijanse koje koristim kao highlighter, dvije roze koje izgledaju fora i ove dvije tamnije. Pigmentacija im je okej, lijepo se blendaju i super su za neki dnevni look.



Kad smo već kod blendanja i nanošenja ne mogu zaboraviti njihove četkice. Imam ovu za nanošenje sjenila i blendanje i to su najdivnije četkice ikad. Tako su mekane i nježne. Lagano se peru, oprostite što su trenutno prljave, nije im ispala ni jedna dlačica dosad. Dolaze u onim divnim pakiranjima i cijena im je oko 12-13 kn.


Ostale su nam još usne. Prvo bih vam pokazala ove olovke za usne. Imam ovu nude s roznim podtonom koju obožavam, klasičnu rozu nijansu i divnu crvenu. Ove sa srebrnim poklopcem su malo kremastije, ali ni ova nova kolekcija nije loša. Izbor nijansa je zadovoljavajući, cijena je 9 kuna i olovke se drže na usnama dobro. Nekoliko sati mogu biti sigurno, ako ne jedete ili pijete. Nakon jela ju malo popravite i opet izgleda odlično. Preporučujem☺


I još imamo jedan ruž. Prvi put dok sam ga vidjela znala sam da ga moram kupiti. Ovo je jaka ljubičasta nijansa koja je odlična za jesen. Nijansa je 24 velvet matt. Nije potpuno mat, ali to mu možemo oprostiti jer je tako dugotrajan! Nosila sam ga jednom u školu i cijeli dan mi je stajao, dok sam došla doma još uvijek je bio super. Ne znam kakvi su ostali ruževi iz ove kolekcije, ali ovaj preporučujem. Cijena mu je 20 kn.


Zaboravila sam slikati, ali također volim i njihov gel lakove. Izbor nijansa je odličan i lakovi su divni. 

To bi bilo sve od mene za danas, čujemo se♥

Broj komentara: 37:

  1. Stvarno imaju super stvarcice,ovaj mus korektor sam sad počela da koristim i odličan je,kao i maskara!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je inace essence omiljena marka jer je cijena prihvatljiva, a proizvodi su odlicni. Super post ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je inace essence omiljena marka jer je cijena prihvatljiva, a proizvodi su odlicni. Super post ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post ❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post.I ja imam njihove olovke za usne i odlične su.

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Jako volim essence šminku i imam jako puno proizvoda od njih od kojih najviše volim paletu istu kakvu imaš i ti *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Essence je i meni među omiljenima. Svi njihovi proizvodi mi se mnogo dopadaju i više su nego pristupačni. Jedino što svaki put kada odem da kupim četkice nađem samo onu za puder, ali ne odustajem...☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha nadam se da ćeš naći ove koje tražiš☺♥

      Izbriši
  7. Divni proizvodi,ovu maskaru sam jedno vreme koristila i meni je savrsena. ♥

    https://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Essence zaista obožavam i mislim da je među najboljima. Odličan post! Fotke mi se baš sviđaju. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post. Puder u penin i ruž su ubedljivo najbolji proizvodi od essence iako se toliko ne šminkam. Ako želiš posetiti moj blog i pročitati moj zadnji post klikniovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Essence je marka koju lično ja volim,jako su kvalitetni a ponavljam nisu skupi,što je plus.Prezadovoljna sam i senkama,i četkicama,samo što ne kupujem njihove ruževe,nisam se nešto posebno obradovala,ali dobro..odličan post!
    http://natalijabeauty.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post,baš si lijepo opisala sve.Smatram da Essence definitivno ima najbolje a opet jeftine olovke.Sve u svemu divan post!Zapratila sam te.


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post! Meni su najdraže olovke za usne, jedne od boljih! Veselila sam se puderu u pjeni, ali ima narančasti podton, pa izgleda čudno na mojem licu, ali inače čujem jako dobre pohvale o njemu! :)

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, hmm ne znam, meni odgovara☺♥

      Izbriši
  13. Super post, koristim dosta Essence proizvoda i s većinom sam prezadovoljna! :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post draga .
    Također koristim istu essence maskaru .
    Učlanila sam se u tvoj blog <3

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan post!Koristim dosta essence proizvod i prezadovoljna sam!♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  16. Essence je jedna stvarno sjajna i meni iskreno omiljena marka šminke, od njih imam najviše hah. ☺❤ Mislim da sam odavde isprobala samo paleticu, međutim i sve ostalo deluje stvarno sjajno. ❤ Divan post. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o otmici Marine Joyce

    OdgovoriIzbriši
  17. Jedino od svega ovoga sam probala njihovu cetkicu za blendanje.Ja vise volim one male ,mislim koje nisu tako dugacke.Mislim da je samo stvar navike jer nisam do sada koristila ovakvu cetkicu :)
    Odlican post,ovo ce pomoci i pocetnicima u sminkanju :)
    Pogledaj moj blog ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  18. Super post! Ja najviše volim njihove lakove za nokte i ruževe, a voljela bih probati i olovku za obrve i maskaru.:)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  19. Imaš odličan blog kao što si i napisala post. Ja koristim oba fa gelova za tuširanje i prezadovoljna sam njima. Uglavnom fa proizvodi su odlično izvanredni tako da ih uvek skoro koristim. Obavezno moram da probam olovku za obrve,a maskaru sam već probala i prezadovoljna sam sa njom.
    Nova sam i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala i komentarisala moj novi post,i učlanila se na moj blog. Hvala. http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-15-novi-pocetak-iz-ugla.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Također obožavam Fa proizove, deff probaj olovku za obrve!♥

      Izbriši