nedjelja, 28. kolovoza 2016.

Pink Makeup Look

Hej dragi moji! Za danas sam vam napravila jedan makeup look. Ovo je nešto jači makeup, više za neke posebne prilike. Nadam se da će vam se svidjeti i uživajte☺

Prvo sam stavila hidratantnu kremu i pričekala da se upije u kožu. Nakon toga sam Essence Soft Touch Mousse stavila samo na neke dijelove lica. Stavila sam na obraze i malo na čelo. Nisam htjela staviti puder na cijelo lice pa sam samo na te dijelove gdje mi treba neko jače prekrivanje. Nakon toga sam Essence korektor stavila na podočnjake, nos i neke prištiće. I na kraju sam Catrice kamuflažu stavila kao bazu na kapke jer je i za to odlična i na neka jaka crvenila koje puder i korektor nisu prekrili. 

Nakon toga sam pričekala nekoliko minuta kako bi se cijela podloga 'stopila' s kožom te dodala puder u kamenu. Nakon pudera u kamenu dodala sam malo bronzera. I još highlighter, koristim ovu najsvjetliju nijansu iz Essence palete all about nudes, stara kolekcija. 


Sada sam gotova s licem pa krećem na obrve. Počešljam ih i popunim Essence olovkom.

I sada krećemo na sjenilo☺ Rekla sam da ću vam napraviti look s onom Essence paletom All about roses, pa sada sam ju koristila. Prvo sam stavila ovu najsvjetliju nijansu kao bazu preko cijelog kapka. Ona se niti ne primijeti, ali nakon toga ostala se sjenila blendaju lakše. Na vanjski dio kapka sam stavila ovo lijepo rozo sjenilo. Ne znam objasniti, ali ovo sam stavila na većinu kapka, ali malo više na vanjski dio kapka. I onda sam ovu najtamniju nijansu stavila na pregib kapka. Ova nijansa je baš baš jako pigmentirana pa je bilo dovoljno samo dodirnuti četkicom sjenilo. 

I ovu lijepu rozu nijansu stavila sam i 'ispod waterlina'. Valjda kužite što hoću reći, recimo to ovako, na liniju donjih trepavica. U unutrašnji kut oka i ispod obrve sam stavila ono sjenilo koje sam gore koristila kao highlighter.

Na trepavice sam stavila ove dvije maskare koje uvijek koristim. Prvo Essence pa Manhattan.

Možete još dodati i tuš, ali ja ga ne znam dobro staviti pa bolje ne hah.

Na redu su usne, koristila sam ovu kombinaciju. Essence olovka za usne u nijansi cute pink i neki matt tekući ruž. Ovaj ruž sam dobila pa ne znam gdje se ima za kupiti, a za marku nikad nisam čula. Uglavnom olovkom sam obrubila usne i stavila ju preko cijelih usana i onda preko toga ovaj ruž. Ruž mi ovako stoji dulje, ali malo se osjeti da isušuje usne. Naime, ja uvijek imam labelo ispod svega ovog pa mi nije problem. Jako mi se sviđa ova kombinacija za usne, baš prava pink.

To su svi proizvodi koje sam koristila. Nažalost sjenilo nikako ne mogu 'uhvatiti' na fotkama, ali otprilike sve izgleda ovako:



Došli smo do kraja posta, čujemo se♥

Broj komentara: 26:

  1. Odlican post!Bas mi se svidja tvoja sminka i kako si se nasminkala.Veoma lepo ti stoji!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan je makeup, jako mi se sviđa kombinacija na usnama. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Make up je odlican!Ruz ti predivno stoji 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaa kako imaš predivne obrve,kad' bi moje bile takve haha :D
    Ja bih ovaj makeup za školu,nije nešto pretamno ili prenapadno,divno si se našminkala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan makeup, sviđa mi se ruž :))

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna si, odmah sam primijetila tvoju novu sliku profila. :')
    Super mi je kombinacija za usne! <3

    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. Učlani se na moj blog ako želiš, uzvratiti ću. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Pre svega moram reći da su svi ovi proizvodi jako kvalitetni. Sa većinom sam imala prilike da radim, neke čuvaj i dan danas. Jako si lepa devojka i imaš ukusa za šminkanje. Jako ti lepo stoji taj look. Ja sam veliki obozavalac sminke, i svakodnevno se bavim time, tako da si ovim postom definitivno kupila svu moju paznju tako da cu nastaviti da te pratim.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš super post, kamuflaza mi se pogotovo sviđa, nju želim probati već duže vrijeme, ako želiš, pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan look !
    Također i sama koristim većinu proizvoda koje si uslikala što mi je super.
    I da,jako si lijepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasan post! Dosta sam čitala o toj kamuflaži, ali nikada nisam imala prilike probati ju. Look izgleda prekrasno i jako ti lijepo stoji. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš lijep post i makeup! Ti si ppredivna! :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši