ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

Stages of being a fangirl I Dolan Twins Edition

Pozdrav ljudi! Za danas sam pripremila jedan, barem meni, zanimljiv post. Radi se o fazama kako se postaje i kako je biti fangirl. 
Ja sam ovo sve prošla, bila sam zaljubljena u svakog lika iz serija, u svakog posebnog youtubera i točno znam kako je biti fangirl. Danas radim Dolan Twins Edition jer su oni najnovija ljubav i opsjednuta sam njima. Oni su Youtuberi koji su toliko divni, ja ne mogu.

1. Pronalazak nekog novog
Slučajno mi se na naslovnici Youtuba pojavi njihovi video. 
Ja: "Gle, neka dva slatka dečka, ajmo to pogledati''
Uuu, sviđaju mi se, trebam li se pretplatiti? Naravno da trebam.

2. Opsjednutost
Hmm, baš mi je dosadno. Što bih mogla raditi? Eh, idem gledati videe. Kako su se zvali oni dečki od prije nekoliko dana? Hmm, Dolan Twins, da tako. Sljedećih 3 sata ležim u krevetu i gledam njihove videe.  Omg, ovi dečki su tako zabavni, plus imaju samo 16 godina, a izgledaju kao da imaju 20. Grayson mi je malo draži, ali Ethana obožavam. Voljela bih imati sestru blizanku pa da smo bliske kao oni. Oni su preslatki zajedno, zašto ja nisam tako bliska sa svojim bratom? Sviđa mi se ova Graysonova frizura od prije godinu dana. 
sve pogledano

3. Zapratite ih na društvenim mrežama i saznate sve o njima?
Baš me zanima njihov Instagram. Da vidimo, Grayson Dolan, oho koja slatkica, predivno ti stoji ova roza majica. Ajme, ova slika s Ethanom, idem sad na njega. Follow, uh ova slika je divna, mislim da ju moram slikati.. Završim s 58 njihovih slika na mobitelu. Sljedeće što radim je čitam sve o njima na Googlu. Jeste li znali da je Ethan oko 20-ak minuta stariji od Graysona?

4. Shvatite da ih vjerojatno nikad nećete upoznati i plače vam se
Sad malo ozbiljno hah. Znači, mrzim govoriti da je nešto nemoguće i da nešto nikad neću uspjeti napraviti ili vidjeti, ali ponekad treba biti realan. Šanse da ih upoznam jako su male i to me rastužuje.  Znate onaj osjećaj kad vam je nešto toliko nedostižno?  Svaki put kad pogledam njihovu sliku ili video osjećam se super jer su smiješni i nasmijavaju me, ali opet ne možete prestati misliti na to da ih nikad nećete vidjeti.
jawline omg

5. Prihvaćate stvarnost, ali ostajete vjerni fanovi
 Nakon nekog vremena, pomirite se s tim da ih vjerojatno nikad nećete vidjeti i to vam više ne stvara onaj osjećaj tuge. I dalje ih pratite i gledate videe, a kada dođe ona obavijest ''Kanal Dolan Twins izbacio je novi video'' ostavljate sve što ste radili, brzinom svjetlosti otvarate obavijest i ne obazirete  se više ni na što osim na svoje dvije ljubavi. 

I nadam se da vam se ovaj post svidio! Volim pisati ovakve postove, nadam se da se i vama sviđaju. Odoh gledati još koji njihov video♥

Broj komentara: 20:

  1. Jako zanimljiv i simpatičan post. :) Ja njih ne pratim, ali mislim da ću početi, hah, izgledaju savršenoo. *--*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Totalno se prepoznajem u ovome! Sjajan post. :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Superr post, bas si kreativna i jedinstvena :)
    Giveaway na mom blogu Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!Sada sam otkrila tvoj blog i odmah te zapratila,ako ti nije problem da uzvratiš. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Bukvalno si me nasmejala i naterala da razmišljam u isto vreme. Uvek ovako biva, ja sam u nekoliko fandoma i apsolutno razumem sve ovo! :D

    Lifelover's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je haha, slažem se, svaki put je ovako♥

      Izbriši
  6. Jako mi se sviđa ovaj post! Inače, i ja sam za njih saznala tek prije nekoliko dana i jako su mi simpatični. :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je što ti se sviđaju♥

      Izbriši
  7. Baš sam se nasmijala čitajući ovaj post, a onda sam shvatila da je to sve istina za mene samo što ja ne pratim njih jer nisam nikad ni čula za njih, ali sad kad jesam definitivno ću pogledati njihov youtube kanal :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što sam te nasmijala, pogledaj ih♥

      Izbriši
  8. Hah imala sam neka svoja iskustva sa fangirlingom. :D Međutim to nije bila neka opsednutost, već samo neka fan ljubav koja je uvek bila na istom nivou na kojem je i dalje. ☺ Tipa, 1D, Cameron i Shawn, i slično. ☺ Inače vrlo kreativna ideja i veoma zanimljiv post draga. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja bih mogla nabrojati barem 10 celebrity-a na koje sam pomislila čitajući ovaj post haha. Pripadam puno fandoma iiiii malo sam preopsjednuta time hahaha.
    Sve u svemu divan post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post,ja kad citam ovo odmah se sjetim i same sebe i isto to sve radim,tako da ne brini nisi jedina..I da..bas mi se svidaju ovakve vrste postova :)
    Ako zelis da se zapratimo,javi :)
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši