srijeda, 31. kolovoza 2016.

UDALA SAM SE ZA SHAWNA, UBILA JUSTINA?!

Pozdrav ljudi! Danas je tu kiss, marry, kill post da se malo odmorimo od svih bts postova. Ovaj post bio izašao i prije, ali imala sam problemčić sa slikama, ali nećemo o tome. Hvala svima koji ste mi pisali prijedloge, stvarno je bilo zanimljivo. Oprostite što nisam odgovorila na sve jer su se neka imena previše puta ponavljala ( Dylan O'Brien, Ariana, Selena itd.)
* ovo je sve samo 'igra', nemojte shvaćati ozbiljno, ne bih nikoga ubila *


1. Nathaniel Buzolic - Dylan O'Brien - Tyler Posey

Nathaniela znam kao Kola Mikaelsona iz Originalsa, ali ga baš i ne pratim pa bih ubila. Ovo ostalo je malo teže. Mislim da bih poljubila Dylana, a udala se za mog najdražeg Tylera haha.

2. Cameron Dallas - Ethan Dolan - Grayson Dolan

ZAŠTO MI OVO RADIŠ?! 
Haha, znači, ubila bi Camerona. Poljubila bih Ethana, a udala bih se za Graysona.

3. Lucy Hale - Holland Roden - Ashley Benson

Ovdje bih ubila Lucy, iako nemam ništa protiv nje. Lik Arie mi nije najdraži pa možda zato. Poljubila bih Holland jer je divna, a udala bih se za Ashley.

4. Shawn Mendes - Justin Bieber - Adam Levine

Udala bih se, naravno, za Shawna zato što je najdivniji. Poljubila bih Justina, a ubila Adama.

5. Selena Gomez - Chloe Grace Moretz - Ariana Grande

Udala bih se za Selenu jer volim njezine pjesme i ona mi je okej. Poljubila bih Chloe, a ubila Arianu, iako volim njezine pjesme.

6. Lucy Hale - Troian Bellisario - Shay Mitchell


Udala bih se za Troian jer nju baš volim, poljubila bih Lucy, a ubila Shay.

7. Selena - Ariana - Demi

Opet bih se udala za Selenu, ubila Arianu, a poljubila Demi.

8. Bethany - Eva - Zoella

Ubila bih Evu jer ju u posljednje vrijeme uopće ne pratim i nekako sam izgubila zanimanje za nju haha. Mislim da bih se udala za Bethany, a poljubila Zoellu.

9. Zara Larsson - Victoria Justice - Meghan Trainor

Udala bih se za Zaru jer je tako divna. Poljubila bih Meghan, a ubila Victoriu.

10. Jana Dačović - Marija Žeželj - Ruža Rupić

Udala bih se za Janu jer mi je najdraža, poljubila bih Mariju, a ubila Ružu.

11. Justin Bieber - Taylor Lautner - Dylan O'Brien

Ovdje bih se udala za Dylana, poljubila Taylora jer je jakoo zgodan, a nažalost ubila Justina.

12. Harry Styles - Zayn Malik - Niall Horan 


Fun fact: Nekad sam voljela One Direction.
Ubila bih Harryja jer mi se nikako ne sviđa s dugom kosom, užas. Poljubila bih Zayna, a udala se za Nialla jer mi je on nekako ostao isti. 

13. Ian Somerhalder - Tyler Hoechlin - Tyler Posey


Recite mi da nisam jedina osoba kojoj Ian nije zgodan. Tako da, njega bih ubila. S obzirom da sam se već jednom udala za Tylera Poseya, sad bih ga poljubila, a udala se za Tylera Hoechlina. 

14. Liam Hemsworth - Josh Hutcherson - Theo James


Udala bih se za Thea zato što je on moja neprežaljena ljubav još otkad sam prvi put gledala Divergent. Poljubila bih Josha, a ubila Liama.

15. Kim Kardashian - Kylie Jenner - Kendall Jenner

Ubila bih Kim, udala bih se za Kylie jer mi je ona super, a poljubila bih Kendall.

16. Johnny Depp - Brad Pitt - Orlando Bloom

Teško mi je birati između Deppa i Brada. Mislim da bih se ipak udala za Brad Pitta, poljubila bih Johnnya, a ubila Orlanda. 

Ii došli smo do kraja! Nadam se da ste uživali u ovome isto koliko sam i ja! I da, znam da nekima od vas škola počinje sutra pa sretno! Meni počinje tek 5. pa ćemo se do tada družiti♥

Broj komentara: 18:

  1. Zanimljiv post ! To many handsome guys,must stop watching,must not get addicted,must stop watching ! :D
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! ♥

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažemo se u skoro svemu, osim što bih ja ubila Zayna, a poljubila Harryja. I ja sam nekad bila Directioner... Iii kako Ian može da ti ne bude zgodan? Ccc. :D Odličan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je niall uvijek bio najdraži iz One directiona :D jesam ja jedina koja nikad nisam čula za Holland? hahah i da, ja bih se udala za Demi :D


    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Zayn bio najdrazi haha. Holland glumi u Teen Wolfu💖

      Izbriši
  5. Odlican post!Bas mi se svidjaju tvoji odgovori!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Većinu odgovora bih i ja tako odgovorila iako su neka pitanja bila stvarno teška. Super si se snašla i odgovorila! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam postala veliki ljubitelj ovakvih postova, tako da moram reci da sam iskreno uzivala u istom. Slike su jako zanimljivo odradjene,vrlo dobri predlozi za selekciju kis/marry/kill..Sve u svemu jako gotivan post, u vecini slucajeva bih se slozila sa tobom da sam post pisala ja

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična ideja za post, sviđaju mi se tvoji odgovori. :)

    Učlani se na moj blog ako želiš, uzvratiću----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  9. Bilo mi je toliko drago što nisi ubila Thea, jooj haha, i ja obožavam Divergent! Zanimljiv post. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad ne bih ubila Thea!! Haha, hvala❤

      Izbriši