četvrtak, 1. rujna 2016.

#BTSWP: Mini Clothing Haul

Heej ljudi, ovo je zadnji post u mojoj bts seriji. Radi se o haulu, ali mini haul jer sam kupila samo 4 stvarčice. Kupila sam ono što mi je baš trebalo, neke osnovne stvari. 

Prva stvar su tenisice oko kojih sam najuzbuđenija. Meni su predivne i jako mi je drago što sam ih kupila. Naime, kupljene su u Sport Visionu i odmah dok sam ih vidjela su mi se svidjele, ali bila sam onako 'Što ako ih sad kupim, a negdje nađem neke bolje?', ali kupila sam ih. Nisam požalila, platila sam ih 300 kuna jer su na ogromnom popustu. Mislim da im je prvobitna cijena bila 500 kn. Puni naziv tenisica je Nike Md Runner 2. Sviđaju mi se boje, plave su s roznim i malo bijelog. Ne mogu opisati koliko su udobne i osjećam se visoko u njima jer imaju deblji potplat. 



Sljedeća stvar je isto jedna s kojom sam jako zadovoljna. Napokon sam si kupila neku lijepu košulju. Ova je onako bordo boje što je odlično za jesen, ima nekakve cvjetiće po sebi i vrpcu koja se veže oko vrata. To je ono što ovu košulju čini baš posebnom. Mislim da ću je nositi prvi dan škole. Kupljena je u New Yorkeru kao i ostale stvari u ovom postu i koštala je 100 kn.




Nakon toga imamo traperice. Obične plave traperice, malo su rastezljive što ih čini jako udobnima, a to je super. Volim obične traperice, a ove stvarno lijepo izgledaju. Isto su iz New Yorkera i bile su dosta jeftine, 120 kn.





I još imamo obične crne tajice koje mi trebaju za tjelesni. Ove imaju dva džepa na zadnjoj strani, ali ovo ostalo je sve obično crno. Deblje su, dosta visoke ( idu mi iznad pupka) i nisu onako providne. Već sam imala ovakve jedne, ali one više nisu u dobrom stanju pa su mi trebale nove. Koštale su 80 kn.
slika mi je užasno ispala, sorry


To je sve što sam kupila, nadam se da vam se sviđa i mi se čujemo nekom drugom prilikom♥

22 komentara:

  1. Sve što si kupila je prelijepo, a pogotovo mi se sviđa košulja! :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. tenisice su preeekrasne

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupila si predivne stvari, najviše mi se sviđaju ove plave traperice! .*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične si stvari kupila. Košuljica i farmerice su predivnee.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  5. Nike tenisice imam i ja, ali drugačiji model, crne sa ružičastim znakom. Košuljica je predivna, kao i traperice, ja tražim traperice koje su malo pokidane ali sam ih našla samo po 400 i nešto kuna a toliko stvarno ne dam (a čak su i na popustu 50%). Tajice su obavezne, slične imam i ja. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poderane traperice su bas skupe, slazem se☺

      Izbriši
  6. Odlične stvari, prelijepe su tenisice, kao i košulja :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Tenisice su predivne!! Jako mi se dopadaju i ona bordo košulja je preslatka stvarno! Super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastičan post! Tenisice isto kao i hlače su predivne, naravno i košulja *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Kupila si odlične stvari. Tenesice mi se jako sviđaju. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Iako ovo nisu stvari po mom ukusu i koje bih ja nosila, priznajem da su mi se dopale, i takodje moram da dodam da ti odlicno stoje. Imas jedan vrlo dobar ukus, i dosta stila, tako da dosadasnje stvari koje sam videla na tvom postu si mi se jako dopale.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši