srijeda, 28. rujna 2016.

Empties

U posljednje vrijeme volim pisati postove o potrošenim proizvodima, a i čitati ih. Zanimljivo je vidjeti što su drugi potrošili ili odlučiti jesu li vam se ti proizvodi stvarno svidjeli dok o njima razmislite potpuno objektivno.

Od šminke potrošila sam Essence puder u pjeni kojem je bilo krajnje vrijeme da ga potrošim i svidio mi se, stvarno mi je bio super, pogotovo za ljeto. Ovdje se našla i Catrice tekuća kamuflaža za koju imam samo riječ pohvale!

Ovih postova ne bi bilo bez gelova za tuširanje. Potrošila sam 3 Fa gela, volim ih! Ovaj prvi je muški koji sam koristila samo nekoliko puta da ga isprobam, meni je isti kao i svi muški. I ova dva su mi najbolji gelovi koje sam ikad koristila, kupit ću ih ponovno. 

Nakon toga imamo i dvije Avon kreme koje sam potrošila u 8. mjesecu, krajem mjeseca. Koristila sam ih nekih 8 mjeseci i odlične su mi, sve preporuke!

Sljedeći je losion kojeg je više koristila mama nego ja, ali sam ga  i ja nekoliko puta probala. Miris je božanstven! Cijela kuća miriše na njega nakon što se namažete. Imamo i Elseve regenerator koji mi je bio okej, ništa posebno, lijepo miriše.

I zadnja stvar su vlažne maramice. Ovo su neke iz Lidla i nisu mi se posebno svidjele pa mislim da ih neću kupiti ponovno.

Došli smo do kraja posta, ovo su svi proizvodi koje sam potrošila u posljednje vrijeme♥

Broj komentara: 12:

  1. Divan post.Mislim da su svi proizvodi odlični! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!
    Nisam isprobala ni jedan od navedenih proizvoda, ali uvijek koristim Eselve sampone i regeneratore sa kojima sam jako zadovoljna.

    Novi post - beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Catrice camouflage obozavam iako je u zadnje vrijeme rijede koristim. Nazalost ostale prouzvode nisam isprobala. Avon kreme se cine super. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam koristila niti jedan od ovih proizvoda, ali gelovi mi izgledaju primamljivo :) Sada si me podsjetila da moram da kupim vlažne maramice <333

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. odovih proizvoda sam koristila samo fa sampone i catrice tekucu kamuflazu, nisam bas u dobrim odnosima s njom.

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa baš mi je žao što ti se ne sviđa..

      Izbriši
  6. Odličan post, probala sam Avon kreme i stvarno su odlične <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/born-pretty-store-haul-first.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam koristila ni jedna od ovih prozivoda ali mi deluju vrlo korisno, i jako kvaliteno. Odlican post zaista

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši