nedjelja, 25. rujna 2016.

Fall 2016: Essentials

Pozdrav svimaa! Odlučila sam uvesti raspored postova, znači kojim danima će izlaziti postovi. To će biti srijeda, petak i nedjelja. Doduše, mislim da neće biti svake srijede jer sigurno neću stići uvijek pisati, ali probat ću što češće. Za danas ću vam pokazati koje stvari su meni essentials za jesen. Ovaj post radila sam i prošle godine, možete ga pročitati ovdje.

Prvo ću vam pokazati neka sjenila. Prva je ova Beauty UK paleta s lijepim nude nijansama. Sve te smeđe nijanse podsjećaju me na jesen i lišće. Ova mala paletica sadrži neke toplije nijansa. Odabrala sam ju jer me i ove nijanse narančaste isto tako podsjećaju na lišće.

Imam i nekoliko proizvoda za usne koji su mi toliko divni! Prvo su ove dvije Essence olovke u nijansama Satin Mauve i Soft Berry i tri ruža. Jedan ruž je Essence u nijansi Velvet Matt, drugi je neki random ruž iz kofera sa šminkom, a treći je tekući ruž od neke firme Rival. Uglavnom, sve nijanse su nekako tamno roze ili ljubičaste. Obožavam takve nijanse. 

Naravno, imam i neke lakove. U zadnje vrijeme samo nosim crvene i ljubičaste nokte pa sam i te lakove uvrstila ovdje. Stvarno obožavam imati crvene nokte.

Gotovi smo s beauty stvarčicama. Sljedeća stvar koju moram imati za jesen su ove mekane, tople čarape. Obožavam ovakve čarape, nosim ih stalno po kući i preudobne su.

Kad pljušti kiša, puše vjetar jedino što želim je ležati u krevetu s knjigom i šalicom čaja u ruci. Gledati serije i filmove, provesti cijeli dan u pidžami, a najčešće taj provedem s knjigom iz fizike u ruci. Možda ste primjetili, ali moje sljedeće essentials su knjige, trenutno počinjem još jednu od R.L. Stinea (moram napisati popis svih njegovih knjiga koje sam pročitala). U zadnje vrijeme svaki dan pijem čaj ili kakao. Preporučila bih vam i neke filmove i serije jer što nam preostaje dok imamo vremena biti lijeni? 
Zadnji film koji sam pogledala bio je Suicide Squad i preporučujem ga, zanimljiv filmić. Od serija vam preporučujem Criminal Minds koju gledam svaki dan, koliko god imala za učiti ili nešto, za Zločinačke umove uvijek imam vremena. Također uskoro izlazi i treća sezona How To Get Away With Murder iii jedva čekam!

I to su sve moje essentials, nadam se da vam se post svidio i pozz♥

Broj komentara: 16:

  1. Kakva je pogmentacija ove beauty uk paletice??
    Inacee odlican post
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Ja sam oduševljena Essence olovkama za usne, i u posljednje vrijeme samo i koristim olovke, ruževe manje.

    Posjeti me na: https://worldofjustanidem.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Bez čarapica ne mogu ni ja, knjige su moja velika ljubav. Na noktima volim imati bordo nijansu, a šminku ni ne koristim tak da tu štedim novac za još jednu knjigu. Razlika između mene i ostalih cura kada one dobiju đeparac pravac dm i Bipa, a ja u knjižaru. Film sam pogledala, Zločinačke umove obožavam <333

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Ove stvari su baš must have za jesen!U postu mi se najviše dopada šminka,hahha! <3 Divan post,draga. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Super proizvodi, palete su predivne. Suicide squad nisam pogledala i nadam se da cu uskoro, cini se super. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni proizvodi zaista, do sad se nisam susrela sa njima ali mi izgledaju jako dobro i korisno.

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni su ove čarapice sa slike baš glavne.A boje lipliner-a su preedivne,ja baš imam jednu takvu <3 http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Takođe oboavam ove nude niajnse tokom jeseni, ako i crvene i bordo nokte.☺ a hladnija sezona ne može proći bez čupavih čarapica! Divno, draga!♥♥

    OdgovoriIzbriši