petak, 23. rujna 2016.

Fall 2016: School Morning Routine

Pozdrav dragi moji! Moje ime je Petra, ako ste novi na mome blogu.  Za danas sam vam pripremila prvi post u mojoj jesenjoj seriji postova zbog koje sam jako uzbuđena. Jako ću se potruditi oko postova, želim da budu jako kvalitetni i prepuni predivnih jesenjih slika. Potrudit ću se da budu stvarno dobri postovi, a ako imate kakvu ideju za post, slobodno napišite u komentare☺ Kao što vidite iz naslova, danas ću vam pisati o svojoj školskoj jutarnjoj rutini. Napraviti ću i rutini poslije škole, tj. večernju koja bi trebala biti malo zanimljivija. Nakon ovog dugog uvoda, najbolje je da krenemo.


U pola šest, zazvoni moja lagana pjesmica alarma, koju redovno ne čujem, ali zato je tata tu da me probudi. 

U pidžami, raščupane kose i nesvjesna svijeta oko sebe odlazim u kupaonicu. Vežem kosu, umijem lice i stavljam kremu.

Odlazim u dnevni i kuhinju, pozdravljam tatu i oblačim odjeću koja sam pripremila dan prije. Nakon što sam se obukla, idem jesti jer ne mogu ići nekamo (čitaj: u školu), a da nisam doručkovala. U međuvremenu, uključim wifi na mobitelu i napunim bocu s vodom.

Ponovno odlazim u kupaonicu. Prvo operem zube, a nakon toga krećem na šminkanje. Ima dana kad mi se jako da šminkati, a ima dana kada mi se uopće neda.

Stavljam puder, korektor, puder u kamenu, bronzer, olovku za obrve, maskaru, nekada sjenilo i labelo.

Tada još otpustim i počešljam kosu i idem opet u dnevni. Uzimam mobitel, malo pregledavam društvene mreže i provjeravam jesam li uzela sve za školu. Obučem jaknu i patike, uzimam torbu i odlazim na bus.

Ujutro je nebo predivno pa uzmem trenutak da uslikam neku novu fotku.

Ovdje završava moja rutina. Nadam se da vam se post svidio i pozz♥

Broj komentara: 25:

  1. Super post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Petra draga, i moja rutina je jako slicna tako da sam definitivno uzivala citajuci u ovom postu. Inace jako dobre slike, odusevljena sam.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post,slike su također predivne!♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, sličice su divne!♥ Imamo zaista sličnu rutinu, i mene takođe tata uglavnom budi pošto alarmi ne vrede haha.☺♥


    Giveaway na blogu --> Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičan post Petra :) Slike su predivne, pogotovo ove u jutro *-*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja rutina je kompliciranija od tvoje, hahha, jer ne bi bila ja, a da nešto en zakomliciram. Inače, slikice su pree.

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična rutina. Primjeti se da je kvaliteta slika mnogo bolja i super je što se zaista trudiš oko bloga.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post, slike su bas dobre :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam ovakve postove! :) Odličan post kao i slike♥

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Imamo jako sličnu rutinu. Slike su predivne, a pogotovo ona zadnja s nebom. :)❤️

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. puno sam poželila ovaj blog.i dalje pišeš preedivne postovee <33
    Pojeti moj blog i učlani se,mnogo mi znaci :) ---> beauty world

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličnoo ♥
    Ako želiš svrati--- > https://faasshione.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši