subota, 10. rujna 2016.

Moj planer

Hej hej. Negdje u 8. mjesecu obećala sam kako ću napraviti post o svome planeru pa evo ga☺ Nisam ga nešto previše uređivala, ali jako sam zadovoljna kako je ispalo. Jako mi se sviđa kako izgleda pa se nadam da će se svidjeti i vama.


Planer izvana nisam ništa uređivala. Naime, sviđa mi se ovako, običan je rozi i materijal je baš fora hah.
Na prvoj stranici nalazi se citat "Do it now. Sometimes 'later' becomes' never." On mi se činio baš prigodnim za planer pa zašto ne. Ispod toga nalazi se sticky note na kojem piše "Hard work beats talent" i nacrtala sam neke zvjezdice samo zato da ne ostane prazno. Na drugoj stranici nalaze se motivacijski citati jer ih obožavam, a i odlični su za motivaciju. Ovaj napisan zelenim flomasterom jedan mi je od najdražih citati ikad. U gornjem kutu nalijepila sam neku naljepnicu.




Nakon toga na jednoj stanici nalaze se moji ciljevi za novu školsku godinu. To sam samo prepisala sa posta kojeg možete pročitati ovdje
Na drugoj stranici složila sam raspored. Koristila sam ove male ljepljive zastavice na kojima sam napisala dane u tjednu, a ispod ću napisati sate koje imam taj tjedan i raspored učionica. Još nisam napisala raspored kad nam još nije stalan.




I sada idemo na ono gdje stvarno planiram haha. Uglavnom, volim imati posebno za svaki dan gdje pišem obveze samo za taj dan. Npr, imamo ponedjeljak i tamo pišem sve što moram napraviti taj dan. Također, imam i dio 'workout' u koji pišem što sam vježbala, kad mi je bio rest day i tako. Neću previše objašnjavati, sve se vidi na slikama.



I na kraju svakog tjedna imam 'quote of the week'. 
Sad ću vam pokazati kako sam napravila za sljedeći tjedan.

 


I ovo je sve što zasad imam u svome planeru. Inače, ovo je 200-ti post!☺♥

24 komentara:

  1. Odličan post. Nisam mislila da ću dočekati 200 post na tvom blogu.

    Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako si lijepo uredila planer. Stvarno mi se jako sviđa. Citati su isto predivni i motivacijski. Svaka čast. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobro si uredila planer, ja moram nabaviti novi, ovaj moj je u užasnom stanju :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Jako mi se sviđa planer. Vidjela sam da je nekolicina bloggerica već radila sličan post,ali tvoj planer mi se nekako najviše sviđa. Lijepo je šaren i vidi se da si stvarno uložila truda u njega.Usput,imaš divan rukopis!😊❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si uredila planer. Svidaju mi se citati. Ja sam napravila po mjesecima jer mi je tako bilo brze. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Planner ti izgleda divno! <3
    Čestitam na 200. postu. :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ih kad ću ja dočekati 200. :D :D Super ti je planer, obožavam ovakve :) Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si uredila planer, sviđa mi se što je u bojama i što ima puno motivacijskih citata :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau, već 200-ti post! Svaka čast draga!♥ Baš mi se dopada tvoj planer, lepo si ga dizajnirala.☺♥

    Giveaway na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako dobar planer zaista. Odusevio me je. S obzirom da dugo planiram da napravim jedan,mislim da ce mi ovaj tvoj biti uzor. Inače čestitam na dosadašnjem uspehu u radu sa blogom.


    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan post!Na mom blogu je novi post , tako da možeš pročitati . Član sam tvog bloga , tako da bi mi bilo drago kad bi uzvratila?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši