srijeda, 14. rujna 2016.

My Zodiac Sign - Leo

Nisam netko tko vjeruje u horoskop, ali neke stvari su točne, željeli mi to ili ne.  U posljednje vrijeme čitam horoskop, točnije karakteristike pojedinog znaka. Ja sam lav u horoskopu jer sam rođena 5. kolovoza. Istraživala sam i po Pinterestu pa ću vam sada u nekoliko rečenica predstaviti lava i staviti slike pa komentirati. Kopirati ću vam tekst s jedne stranice.

Osobe rođene u horoskopskom znaku Lava vole da se svijet okreće oko njih, da su u centru i glavni. Upravljajući svima u svojoj okolini iskazuju aroganciju i oholost, ali istovremeno i živahnost i nestašluk. Nemojte niti u jednom trenutku pomisliti da će možda Lavu biti neugodno zbog vaših pohvala ili iskazanog otvorenog obožavanja. Upravo zbog laskanja on će biti dobrog raspoloženja i eventualno raspoložen za pomogne oko nečega što trebate od njega. Ipak pri tom pazite ipak da ne otkrije vaše prave namjere, jer Lav kojemu ste povrijedili ponos neće biti više vaš prijatelj.

S nekim stvarima s gornjeg teksta se ne slažem. Ne volim biti u centru pažnje i ne mislim da sam arogantna ili ohola. Doduše, nekako volim biti glavna.  I da, točno je da sam puno bolje raspoložena nakon što me netko pohvali. 

Lavovi su puni energije, i upravo njome često zadivljuju svoju okolinu. Lavovi kada rade, posvećeni su samo tome, kada se zabavljaju- onda je u pitanju vrhunska zabava, kada se odmara- onda to treba biti pravi odmor. Lav je u stanju da drugima dodjeli neugodne poslove, dok se on bavi samo“ važnijim stvarima“.
Lav je uvijek optimista, on je velikodušan, oprostiti će pa čak i svom zakletom neprijatelju, on je romantičan ljubavnik koji voli lagodan život; ambiciozan je i uporan na poslu i neobično vjeran prijateljima i porodici.

Sve ovo je točno osim toga da sam romantična. Ostatak članka možete pročitati ovdje

Sada ću preći na slike koje sam našla na Pinterestu.

Totalno se slažem s ovom slikom. Ako nešto želim, ja ću to reći. 

ovo je točno
Ovo je isto tako točno. Npr, ja najbolje radim dok imam najviše toga za napraviti. To jest, najviše napravim kada sam pod nekom vrstom pritiska.


Sada shvaćam da je sve dosada točno. Ova slika je također točna. Na primjer, ja znam biti bezobrazna kad me netko forsira na nešto. 
Sad ću vam postaviti neke slike za koje smatram da su točne.








malo smo arogantni hah



1. Vjerujete li u horoskop?
2. Koji ste horoskopski znak?

Broj komentara: 15:

  1. Ne verujem u onaj dnevni, nedeljni, i slično, horoskop, ali verujem u ovakav horosko koji opisuje neki znak. Inače sam bik u horoskopu, i gotovo sve što sam do sad pročitala o tom znaku je bilo tačno. :D A inače mi je lav, posle mog, omiljeni znak, najdraže su mi osobe rođene u tom znaku. :D Super post! <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam vodenjak, ne vjerujem u horoskop, ali vjerujem u karakteristike horoskopskih znakova, ja sam npr kreativna, tvrdoglava, s drugacijim pogledom na svijet... odlican post

    maggieblogspot.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također vjerujem u karakteristike. Hvala❤

      Izbriši
  3. I ja sam lav ❤.Mogu reći da je sve tačno,ni ja nisam neki romantični tip ali volim kad sam u centru pažnje xd.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Petra, zaista dobar post. Vrlo unikatan, i poseban, ocekujem da ces pisati jos ovakvih slicnih tema. Inace sve ove slike sam skinula :3

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa hvala, pokusat cu pisati jos o takvim temama❤

      Izbriši
  5. Super post,ja sam rak hahah, inace mrzim one iz novina, no ovaj tvoj post mi je vrh.

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post,ja sam rak hahah, inace mrzim one iz novina, no ovaj tvoj post mi je vrh.

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post :)
    I ja sam isto lav i rodena sam 3.8 xD
    Neke od ovih stvari su stvarno tocne i zbilja opisuju mene dok neke stvari opet ovise od osobe do sobe.

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim da po Pinterestu gledamo iste stvari. :D Imam par drugova koji su lavovi i skroz sam ih pronašla u ovim iskazima. Kada sam bila mlađa, uvek sam čitala horoskop po časopisima i to sam obožavala dok sada mnogo više volim horoskop u ovom obliku. Inače, ja sam rak.☺ Super ideja za post draga!♥

    Giveaway na blogu --> Pametno dete

    OdgovoriIzbriši