petak, 16. rujna 2016.

Perla Bracelets

Pozdrav svimaa! Napokon je petak što me čini jako sretnom, ipak imamo dva dana odmora☺ Meni je ovaj tjedan prošao okej, stvarno mi je sve brzo prošlo. Kako ste vi?
Dobro, tema današnjeg posta je moja prva suradnja☺ Suradnja je s divnom Kristinom koja izrađuje narukvice. Pokazati ću vam kako narukvice izgledaju, svoje mišljenje i sve to. Krenimo!


Za početak, cura ima Instagram stanicu na kojoj možete pogledati kako narukvice izgledaju, javiti joj se ako imate kakva pitanja ili želite naručiti narukvice. Znači, na instagramu se zove @perla_bracelets. 

Prvo bih pohvalila to što mi je paket došao za jedan dan, a živim na drugom kraju Hrvatske. Također, narukvice su bile u ovoj preslatkoj ljubičastoj vrećici. 

Dobila sam crnu narukvicu koja na sredini ima okove/lisice na kojima piše 'Freedom' što je jako slatko. Sviđa mi je što se onako zateže, volim kad su narukvice takve. Također mi se sviđa što je crna jer mi paše uz sve.

Druga narukvica ima kao bisere i privjesak morskog konjica. Baš mi je divna ova narukvica, privjesak je super. Ona se mora zakvačiti na drugoj strani i veličina narukvice mi odgovara odlično. 




Sve u svemu, narukvice mi se jako sviđaju i zadovoljna sam njima. Nosim ih svaki dan otkako sam ih dobila jer su divne. Još jednom hvala Kristini na ovim preslatkim narukvicama!♥

Nadam se da vam se post svidio, pokušat ću ova dva dana pisati svaki dan. Pozz♥

Broj komentara: 14:

  1. Narukvice su predivne*---* Posebno mi e sviđa ova sa lisicama:)
    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe su
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/2016/09/my-5-favorites_16.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova s lisicaama mi je pre pree ljepaa.. svakako cu posjetiti njen instagram

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/dm-mini-haul.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova sa lisicama je predivnaaa! Naravno i ova druga je :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se dopala ova narukvica sa lisicama, vrlo je unikatna i predivno ti stoji.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jooj preslatke su narukvice, preslatke. Baš moj tip :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno prrslatko. ❤ Narukvice deluju sjajno, definitivno moram da nabavim neku. :)

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, pricamo o jeseni

    OdgovoriIzbriši