nedjelja, 18. rujna 2016.

Things I (don't) love about myself

Pozdrav svima. Za početak, žao mi je što post izlazi samo danas, ali stvarno, već sada imam dosta toga za učiti. Pored toga u kući su neki radovi, selim se u novu sobu i sve to pa nisam stigla sjesti i pisati. Ipak, pripremila sam vam post o stvarima koje volim kod sebe, a i o onima koje ne volim toliko. Fokusirat ću se na karakter i to, neću doticati fizički izgled. Paa počnimo!


Stvari koje volim kod sebe:

- zanimam se za puno stvari i u svemu vidim nešto zanimljivo i zabavno pa mi nije teško pronaći nove hobije
- volim provoditi vrijeme sama i nije mi dosadno
- dobra sam prijateljica

- nikad ne kasnim, smatram da je veliko nepoštovanje kasniti na neki sastanak s nekim, ako ste se dogovorili 
-nikad ne otkazujem planove, ako smo se dogovorili da nešto radimo ili idemo negdje, onda će tako i biti, osim ako se dogodi nešto veliko da me spriječi u tome
- sve volim napraviti na vrijeme
- ne odustajem lako

- kreativna sam
- strpljiva sam
- volim se šaliti i sarkastična sam
- suosjećajna sam osoba
- ne volim paničariti i uvijek pokušavam ostati smirena

Stvari koje ne volim kod sebe:

- ne znam pokazati osjećaje, a stvarno volim neke osobe haha

- kad sam loše volje, svi su mi krivi
- mrzim osjećaj kada razočaram nekog, to me baš muči
- znam biti bezobrazna, ali poslije se ispričam

- ne volim javne nastupe jer imam tremu, ali radim na tome
- stvaram si nepotreban stres
- mrzim razgovarati preko telefona, pogotovo one formalne razgovore

I to je sve, sigurna sam da se nekih stvari nisam niti sjetila, ali dobro. Mi se čujemo sljedeći tjedan♥

1. Što vi volite, a što ne volite kod sebe?

Broj komentara: 14:

  1. Ovo za javne nastupe, kasnjenje, ne pokazivanje emocija i telefonski razgovori- DA, DA I DA! Ista stvar i kod mene, kao i jos par njih. Odlican post! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja za post. Dosta smo slicne sto se tice stvari koje si nabrojala da ne volis kod sebe. Ja takoder nikada ne kasnim, ne osjecam se ugodno tada i mogu biti sama bez da mi bude dosadno. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post :) Obožavam kreativne ljude :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve stvari koje ne voliš kod sebe kao da si opisala mene.Znači sve i jedna,definitivno te razumijem haah!Super post inače.♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. U mnogim stvarima smo slične. Što se javnih nastupa tiče, i ja imam isti problem, ne brini. Verujem da to vremenom prođe. Takođe kada sam nervozna, svi su mi krivi i sve bih ubila ahahaha i ako ih u tom momentu uvredim, sutradan mi već bude žao i izvinjavam se. Što se kašnjenja tiče, mislim da se samo u tome razlikujemo. Ja se stvarno trudim da ne zakasnim, ali svaki put mi se to desi, bukvalno svaki. Ne mogu sebe naterati da krenem na vreme... Inače, jako lep post draga, samo tako nastavi, imaš moju podršku:)
    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako si kreativna i imaš super blog,samo tako nastavi!
    Folovirala sam te pa uzvrati :)


    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. kod sebe voliš što sam spremna pomoći, ali znam reći i NE kada netko pretjera. volim što imam dobro pamćenje i dobru inteligenciju. Volim što imam samopouzdanja i jer sma čudna . Ne volim jer sito kao i ti odbijam pokazivati svoje osjećaje i ponekad sam previše temperametna :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E i ja također volim kod sebe što imam dobro pamćenje:D

      Izbriši