subota, 3. rujna 2016.

Vrste ljudi na Snapchatu I Collab

Pozdrav dragi moji☺ Danas pišem jedan interesantan post, a to je o vrstama ljudi na Snapchatu. U posljednje vrijeme Snap je dosta popularna aplikacija i mnogi ju imaju. Imam ju i ja, username mi je mikaekson7 pa me slobodno dodate. Inače, ovo je collab s jednom predobrom blogerkom s bloga Introverted dreamer. Obavezno pročitajte i njezin post jer ona radi o Vrstama ljudi na Instagramu.
*ne želim nikoga uvrijediti ovime*

1. Koncert manijak
Svi znate onu osobu koja ode na koncert i ima otprilike 23 slike i videa na snepu s tog koncerta. Meni je to toliko iritantno, još dok snimaju sebe kako se njišu u ritmu muzike. Ne smetaju mi 2-3 videa, ali što je previše je previše.

2. Dog person
Znate onaj filter psa? Svi imamo tu jednu osobu koja na svakom snepu ima taj filter. SVAKI PUT IMA TAJ FILTER. Taj filter je bio sladak na početku. 

3. Depresivni
Ja stvarno ne vidim poentu stavljanja selfija na kojem plačeš na internet. Zar ljudi i to moraju dijeliti s ostatkom svijeta? Ili oni depresivni citati, snepovi na kojima piše 'nitko me ne voli' i takve stvari. Nemojte to stavljati, isplačite se na miru, razgovarajte s nekime, ali nemojte to dijeliti s internetom.

4. Previše selfija
Meni je potpuno okej ako se slikaš i staviš to na Snapchat, ali mi je malo dosadno kad se nečiji story sastoji od 7 selfija koji su gotovo isti samo neka druga poza.

5. Story traje predugo
Iako neka slika/ video može trajati najviše 10 sekundi, nekad se to čini puno duže, zar ne? Ja volim staviti svoje snepove na 2-3 sekunde jer mi je tako nekako najbolje. 

6. Slikaju sve osim sebe
Nešto što mene posebno živcira je kad neka osoba slika neku drugu osobu, još onako približi sliku.. Također me živcira kad ta osoba slika neke potpune strance, kako su obučeni, kakvu kosu imaju ili nešto tako. Zašto?

7. Oni zanimljivi
Da ne bude sve crno, imamo i zanimljive ljude na snepu. Na primjer, ja volim kada neka cura snima kako se šminka, pokazuje proizvode i to. Meni je to zanimljivo. Također volim i kad Ethan i Grayson stavljaju nešto jer su oni najbolji.


I to su svi kojih se ja trenutno mogu sjetiti, nadam se da vam se post svidio♥

33 komentara:

  1. Divan post ! Prepoznajem većinu ovih tipova osoba iako ne razumijem u čemu je takva fora taj Snapchat,no svakome svoje.Lijepo si to stvarno opisala,ali opet kratko tako da nije bilo previše. :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro si napisala post, mnogo mi je drago što smo saradjivale! :) <33

    OdgovoriIzbriši
  3. E sad sam još sigurnija da moram i ja otvorit snapchat zbog ovih zanimljivih :)
    <3 PREORIGINALNO, još nisam vidjela neko ga tko je napisao post na ovu temu <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobar post, znam svaku takvu osobu kao što si navela haha :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa prepoznajem svaku od ovih osoba😂. Ja sam cesto dog person😂🐶. Sjajan post Petra, bas si me slatko nasmijala.❤
    Na mom blogu je novi post ---> simonasdiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa prepoznajem svaku od ovih osoba😂. Ja sam cesto dog person😂🐶. Sjajan post Petra, bas si me slatko nasmijala.❤
    Na mom blogu je novi post ---> simonasdiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična ideja za post! Ja najmanje volim one osobe koje na storyju imaju milijun slika i to sve po 8-9 sekundi ili u x:x stave još opis tipa sve na svijetu, volim i to... :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post.Nesto sto najvise mrzim jesu Dog Person,ali u oba smisla,i oni koji slikaju samo svoje pse,i oni koji se slikaju kao psi haha.Ja se trudim da snapujem samo zanimljivosti i da ne davim sa selfijima xd.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com--wishlista na mom blogu,a znaci mi svaki klik <3<3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! :)
    Zapratila sam te,nadam se da ćeš uzvratiti.

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. I jos jedna vrsta.. Ja... Koja ne objavljuje nista, samo imam snep da pratim druge i da se glupiram sa filterima xD

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post, jako originalna ideja za post baš mi se sviđa <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/backtoschool-with-doroty4-outfits-for.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Najviše me nerviraju oni koji stave 48468947892 selfija i oni koji stave previše snepova. Svi ostali su mi manje-više okej. Odličan post ♥

    Pogledajte novi post na mom blogu: http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Obozavam kad bloger uradi post tipa "vrste ljudi" koji je vise karakteristican za Jutjubere. :) Malo je reci da sam uzivala citajuci, post je sjajno napisan. :) Ja snep koristim bukvalno samo za slikanje, retko koga dodajem itd, ali to su uglavnom selfiji tako da .. :D ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlična ideja za post, nisam ovo još nigde pročitala. :)
    Iako nemam Snap, baš mi deluju interesantno ovi opisi, hahaha. :D
    Očigledno se svašta nešto može videti. :D
    Sviđa mi se tvoj stil pisanja i zapratila sam te, ukoliko želiš, pogledaj moj blog i uzvrati. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši