petak, 30. rujna 2016.

What's in my backpack?

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post. Znam da ovakve postove svi rade, ili su radili, ali meni su fora i zanimljivo mi je vidjeti tko što nosi u ruksaku. 

Moj ruksak je obični crni marke Puma. Srednje je veličine, sve stane u njega i meni se sviđa. Ima jedan veliki pretinac, ovaj manji s prednje strane i ovaj sa strane. Unutar velikog pretinca ima i još jedan manji.

U velikom pretincu mi se nalaze knjige, bilježnice, pernica, fascikl, planer, knjiga za čitanje ako ju nosim...



I sad da vidimo što mi se nalazi u pernici.


I u tom velikom pretincu nalazi mi se i majica sa tjelesni jer smo danas imali tjelesni. Sva je izgužvana jer sam ju samo nagurala u ruksak poslije tjelesnog.

U tom malom pretincu koji se nalazi unutar velikog držim samo uloške. 
Sada prelazimo na ovaj prednji mali pretinac. Tu imam novčanik, kalkulator, slušalice, gumice, kremu za ruke, četku, ključ od ormarića  i maramice.

Kao što vidite, u ovom pretincu sa strane nalazi mi se boca s vodom koju nosim svakodnevno i obožavam ju!


To je otprilike sve što se nalazi u mome ruksaku. Naravno, nosim i mobitel i labelo, ali to se većinom nalazi po džepovima. Čujemo se nekom drugom prilikom♥

Broj komentara: 27:

  1. I ja volim ovakve postove, iako ih svi pišu :D imam i ja u planu, samo nikako da dođu na red :D

    http://mamanastiklama.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja doista obozavam postove nalik ovom tako da sam definitivno uzivala. Sve stvari koje si nabrojala i sama nosim.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nosimo slične stvari, samo ja još hrpetinu pokraj - nepotrebnih stvari <33

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je baš drago što si napisala ovaj post, baš volim da ih čitam. Nekako mi je zanimljivo da uporedim sa drugima šta nosimo i uvek saznam šta novo bih mogla da ponesem.♥☻

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post,odakle je boca? :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post,ruksak je jako lijep!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ruksak je stvarno predivan, crnii *-* Odličan post! Baš mi se sviđa kako si slikala stvari :)
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  8. Ruksak TOP! Super post :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ruksak je predivan,slike vrh.Nosimo slične stvari. :)
    http://xsmallworldoffantasyx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Nosim slicne stvari kao i ti. Ja sam prestala nositi slusalice jer mi se zna nekada muzika sama od sebe ugasiti. Pernica mi je bas slatka. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii! Ja ne bih mogla bez slušalica♥

      Izbriši
  11. Odličaan post !! <3

    NOMINOVALA SAM TE ( something new ) pogledaj na zadnjem postu o čemu je reč <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni su ovakvi postovi jako zanimljivi, a ti si nam sadržaj svog ranca predstavila na jako lep način. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako zanimljiv post, draga! Mnogo volim ovakvu vrstu postova, zato što nemamo svi iste stvari u svom rancu/torbi i uvek sam znatiželjna kada gledam šta to drugi ljudi imaju. Prvi put sam na tvom blogu i moram pohvaliti kvalitetne fotografije, kao i baner koji je skroz u jesenjem fazonu. Imaš moju podršku i moj follow:*

    Ukoliko želiš, možeš posetiti moj blog i prijaviti se na njega:
    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši