srijeda, 21. rujna 2016.

Zaful Wishlist

Pozdrav dragii moji! Danas pišem jedan onako neočekivan post, nisam mislila pisati, ali zašto ne. Odmah da kažem, na mojem blogu neće biti puno wishlista, ne želim da mi blog bude pun takvih postova, ali za danas sam pripremila baš jedan takav. Naime, svi smo čuli za divnu Zaful stanicu. Meni se sviđa puno stvari koje imaju u ponudi pa sam vam odlučila pokazati neke od njih☺



Prva stvar je ova odlična siva majica. Meni se jako sviđa i voljela bih ju imati.
Link ovdje.
Druga stvar su ove traperice koje su malo poderane što mi je također fora, a i sviđa mi se boja.
Link ovdje
Sljedeća stvar je malo izvan moje 'comfort zone', ali sam se zaljubila u nju. Radi se o ovoj predivnoj čipkastoj haljinici koja je u baby pink boji.
Link ovdje.



Mislim da wishlista ne bi bila potpuna bez bomber jakne koje su u ovo vrijeme jako popularne. Meni su najbolje ove u maslinasto zelenoj boji.
Link ovdje.
Ovakav ruksak želim već dugo vremena, jako mi se sviđa. Izgleda elegantno zbog samog modela, ali i kombinacije crne i zlatne boje.
Link ovdje
I zadnja stvar s moje wishliste su ove čizmice na petu. Meni se ovakav par obuće jako sviđa, ali mislim da nisu baš primjere za moju dob. 
Link ovdje.


To je sve od mene za danas, čujemo se u petak!♥

Broj komentara: 14:

  1. Jako lepa wish lista!Najviše mi se dopada ruksak,siva majica i traperice! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne stvari, torba i traperice - are best! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Naizgled prve tri stvari mi nisu izgledale nesto lepo, ali kada sam ih malo bolje osmotrila jako su mis e dopale. Inače kada je bomber jakna u pitanju, ja sam joj veliki ljubitelj, takođe ove čizmice i torba su me douševili, te moram reći da sam očarana tvojom višlistom. Sve u svemu odlican post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve mi se svida, ali hlace, bomber jakna i ruksak najvise. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lepa wish lista! Najviše mi se sviđaju čizmice, totalno su u mom fazonu...Takođe mi se jako sviđa ranac i farmerke, iako su sve stvari divne! Baš imaš ukusa:) Divan post, draga♥
    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Haljina i cizmice su mi najbolje, a onda ova torba :)
    Nisam do sada nista narucivala sa ove stranice, ali mozda uskoro budem, jako je dobra :)
    Drago mi je da si objavila ovu listu, da znam sto sve otprilike ima i kako to da nadem :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, sve stvari su odlične! A farmerke su top! :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši