utorak, 18. listopada 2016.

Drugi rođendan bloga

Prije dvije godine, na današnji datum, četrnaestogodišnja Petra odlučila je otvoriti blog. Ni sama ne znam zašto, nemam neki poseban razlog. Čitala sam neke blogove i svidjelo mi se to pa sam i ja htjela probati.
Nisam znala ništa o blogu, nisam znala da postoje suradnje, nisam znala kako se 'reklamirati', pisala sam samo za sebe jer svejedno ovaj blog nitko nije ni čitao u početku.

Kad sam dobila prvi komentar to je bilo ono 'woow' i stvarno sam bila sretna, tako i sa čitateljima. Sada sam još uvijek sretna, pogotovo kad pročitam sve vaše lijepe komentare i uvijek se trudim odgovoriti svima jer želim da svi znate koliko sam vam zahvalna.
Nakon 214 postova, skoro 50000 pregleda, 176 čitatelja shvaćam koliko mi je toga dobroga donio ovaj blog. Naučila sam svašta, razgovarala sam s divnim ljudima, pokušavala biti što kreativnija, radila collab postove, sklopila suradnje i sve ostalo. Toga ne bi bilo da nije bilo vas, koji bar ponekad odvojite minuticu da pročitate ono što piše neka potpuno obična cura.
Kad pročitam neke svoje stare postove shvaćam koliko sam se zapravo promijenila. Dvije godine uopće ne zvuči puno, ali toliko stvari se promijenilo, da mi je teško vjerovati da sam to nekada stvarno bila ja. Promijenila sam mišljenje stotinama puta, imam drugačije navike, razmišljanja.. Da ne pričam o stvarima koje su mi tada bile bitne, a sada više ne.
Ako za dvije godine budem ovdje, to ću misliti o ovom postu i općenito o sebi sa šesnaest godina. 
* trenutno čitam svoj post od prije 2 godine i napisala sam da želim narasti do 174 cm, e živote, u dvije godine narasla sam dva cm (171 cm sam sad) *

Nisam baš nešto dobra u pisanju ovakvih postova, želim puno toga reći, a opet ne znam kako.
Uglavnom, hvala svima vama koji čitate moje postove, kojima vam se sviđa ovo što radim i što ste tu uz mene. Hvala vam puno i volim vas najviše♥ 

Nisam pripremila nikakav poseban post, htjela sam samo da vam napišem nešto i zahvalim vam se. 

Broj komentara: 10:

  1. Čestitam ti na uspehu, i želim da još više napreduješ <3

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan rođendan! Želim ti mnooogooo sreće u daljnjem radu! Uz tebe smo! ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmee... već dvije godine ? To je tako brzo prošloo... Čestitam ti na svemu što si postigla, a najviše na tome što i dalje voliš blogovati *-* Nadam se da ćeš još puno puta proslaviti rođendan bloga!
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Srećan blogorođendan draga! Uglavnom čitam postove za jednu godinu, a tvoj za dve me je oduševio. Mnogo mi je drago što još uvek bloguješ, pošto mnogi odustanu i takođe se nadam da ćemo se još punopuno družiti!♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Pre svega, srećan rođendan bloga! Čestitam ti na svom uspehu. Radujem se svakom novom postu na tvom blogu, i želim ti da još puno godina proslavljaš rođendan bloga! ♥♥


    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši