petak, 21. listopada 2016.

Fall 2016: After School And Night Routine

Pozdrav dragi moji! Danas ću vam napraviti moju noćnu rutinu i onu poslije škole, kao što sam obećala u nekom od prijašnjih postova. Vidim da rutine volite čitati, a ja ih volim pisati pa zašto ne.

Dolazim kući u pola pet, izuvam tenisice, skidam jaknu i prvo što radim je idem jesti. Jedem ono što je mama tog dana pripremila, naravno, a nakon toga se odmaram. 
Mislim, odmaram se do 5:10. U to vrijeme sam na mobitelu ili radim nešto nevezano za školu. Presvlačim se, gledam Snapchat itd...
Malo prije 5:10 u kupaonici skinem šminku jer stvarno nema potrebe da imam šminku dok učim.

 Nakon toga odlazim u sobu i slažem knjige za drugi dan. Uzimam planer, pogledam što imam za učiti, napišem još nešto unutra i malo prije pola 6 krećem učiti. 

Obično učim negdje do pola devet, što je tri sata, ali imam pauze pa je ipak malo manje. Pod tim pauzama, jedem večeru, malo se odmorim, pijem i tako.
Poslije pola devet idem vježbati, ako mi se da i ako nisam preumorna. Kad vježbam preko tjedna, vježbam malo kraće, oko 30-40 minuta. 
Nakon toga se idem tuširati i oprati kosu, ako ju moram prati taj dan. Na slici vidite koje to proizvode koristim.


Nakon tuširanja, presvučem se u pidžamu, mažem ruke kremom, ležim u krevetu, stavim dezić..

Ako mi se da, upalim kompjuter pa čitam neke postove ili sam na Pinterestu. 
Još ležim u krevetu i oko 10 sati i spavati. 

I tu završava moja rutina. Pozdrav i čujemo se♥

22 komentara:

  1. Sjajan post,bas mi se dopada tvoja rutina!
    Pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Slike mi se jako sviđaju :) Moja rutina je jako slična tvojoj iako ja idem malo kasnije spavati.

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post <3 <3
    Koristimo skoro iste proizvode za pranje kose haha :) <3 <3

    g i v e a w a y Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  4. Rutina nam je skroz slična. Slike su predivno ispale, svaka čast. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Petra draga,jako zanimljiv post. Moja rutina je skroz drugacija tako da mi se bas dopao, jer mi je bilo interesantno da citam nesto razlicito. inace jako dobre slike

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post, za Fa gel imam osjecaj da predivno mirisi, morat cu ga isprobati. Slike mi se jako svidaju. 😊

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su ti slike i zanimljiv rutina. :)


    itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Super slike :). Obožavam ove vrste postova :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Rutine su nam baš slične,ne znam zašto mi je toliko smešno bilo kad sam pročitala '....malo se odmorim,PIJEM i tako' xd nisam normalna,ok da se vratim na poentu.Obožavam ovakve postove,slike su stvarno lepe ♥☺
    Ellie ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah i meni je to bilo malo čudno dok sam napisala.. Uglavnom, hvala ti♥

      Izbriši
  10. Jako mi se sviđa tvoj post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši