subota, 29. listopada 2016.

Fall 2016: Mini Haul

Pozdrav dragi moji! Danas pravim haul, doduše jedan mini, ali kupila sam neke stvarčice koje vam želim pokazati. Onako su za jesen/ zimu, a imam i neki parfem i korektor.

Prva stvar koju sam kupila je zimska jakna. U zadnje vrijeme, ujutro je prohladno pa mi kožna jakna nije dovoljna. Trebala mi je nova jakna, a ovu svoju kupila sam u New Yorkeru. Znači, tamno zelene, maslinaste boje je i na rukavima ima ovaj kožni dio. Unutra je jako topla i mekana. Sviđa mi se dužina i sigurna sam da mi neće biti hladno u njoj. Ima ogromnu kapuljaču koja mi prekrije oči i veći dio lica kada je stavim i ima ovaj krzneni dio. Koštala je 550 kuna, što je malo više, ali mislim da se isplatilo. Morala sam ovako slikati jer se inače uopće ne vidi kako izgleda. Zanemarite mi facu.

Sljedeća stvar je jedan predivan džemper. Bijele je boje, i piše na njemu piše "Let it snow" što je preslatko i čim pomislim na Božić i snijeg, sretna sam. Materijal je baš dobar, nije onako jako debeli, ali je opet topliji od običnih majica.


Kupila sam i još neki parfem. Jako mi se svidio miris koji je onako voćni i svjež. Radi se o parfemu " Essential Garden Forbidden Berris" i kupljen je u Mulleru. Koštao je 55 kn.


Kupila sam još samo Catrice tekuću kamuflažu. Nju sam već koristila i definitivno je najbolji korektor za prekrivanje podočnjaka, crvenila, ma svega. Isto je kupljena u Mulleru, a cijena je oko 28 kuna.


Došli smo do kraja, nadam se da ste uživali, pusa♥

Broj komentara: 18:

  1. Odličan post.Džemper mi je presladak,a Catrice korektor obožavam 😊

    thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi se jako dopada, posebno jakna. Predivna je, i ja želim da kupim neku sličnu! ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Jakna mi se najviše od svega sviđa, a i predobro ti stoji. A ostale stvarčice su također predivne *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra draga, jako zanimljiv haul. Počev od ove jakne, koja je ultra aktuaelna ove jeseni, i koja ti predivno stoji, mene je tvoj haul odusevio.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaljubila sam se u jaknu,prelepa je!!I ja koristim taj Catrice korektor,iako ga nema u Srbiji,ja sam ga nasla kod vas ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jakna je prekrasna, a džemperić mi je baš prekrasan i baš je za zimu kako si rekla. :) Razmišljala sam o kupnji Catrice kamuflaže, ali nisam još sigurna. Predobar haul! ❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Ljepe stvari si kupila, ja imam slicnu jaknu i jako je udobna

    Moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super stvari si kupila. Prijateljica je kupila jaknu kao i ti i meni se bas svida. Slazem se za Catrice korektor, obozavam ga.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!Pre svega,da pohvalim slike.Drugo,sve stvari su divne.I volela bih da probam Catrice korektor.Sve u svemu veliki "like" za ovaj post i zaista si sjajna blogerka.

    Bila bi mi čast da se ovakva blogerka učlani u moj blog,a ako želiš pogledaj moj novi post:
    Najveći balkanski giveaway-nacalifestyle.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši