nedjelja, 16. listopada 2016.

Fall 2016: Basic Fall Girls

Pozdrav svima! Danas vam donosim jedan fall post, jer dugo nisam pisala ništa vezana za to. Radi se o tome što rade 'obične' cure u jesen, kako se ponašamo, što nosimo i ostalo.
Ovime ne želim nikoga uvrijediti, ja sam isto totalno basic tako da..

1. Duge veste, veliki šalovi i slatke čizmice
Jesenja moda je predobra, prevladava bordo boja, crna, siva... Široki džemperi, topli šalovi, slatke čizmice i sve ostalo. Basic cure uvijek se oblače ovako nekako.


2. Vruća čokolada, čaj...
Naša najdraža pića, naravno! A još one predobre Instagram slike na kojima držimo šalicu i pijemo nešto. #pumpkinspiceeverything

3. Instagram
Instagram feed je u jesenjoj atmosferi od početka listopada (a možda i od prije). 

4. Knjige, filmovi, laptop
Želja mi je provesti cijeli dan  u krevetu, ispod dekice, gledajući Game Of Thrones i slineći za Jonom Snowom, ali to nije moguće kad ideš u gimnaziju.

5. Svijeće su svugdje
Za stolom, pokraj kreveta, na polici, sve vrvi od svijeća i sve miriši na te jesenje mirise.
Imam za vas jedan super citat: "My love is like a candle, forget about me and I will burn your fucking house down. "

6. Dekoracije za Noć vještica su spremne  
Nemojte mi reći da niste barem jednom razmišljali o Noći vještica, zato što znam da jeste. Meni je Noć vještica fora blagdan ( je li to uopće blagdan? ), kako god, super mi je. 

Ovo su samo neke od stvari koje cure rade i kojih sam se sjetila. Obavezno mi recite jeste li jedna od njih (nas) i što još radite u jesen. Pozz♥

Broj komentara: 6:

  1. Sjajan post draga ! :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/10/pastel-pink-must-have.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve uradih, osim što mi je stil malo drugačiji, ja ipak više volim tajice i preko toga miniku :) Ni u osnovnoj nije moguće čitav dana ležati, a kamoli u srednjoj <333

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši