nedjelja, 30. listopada 2016.

Halloween Makeup

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! Ovo je 4 post u 4 dana, baš sam redovna! Nadam se da vam nisam predosadna. 
Uglavnom, neki dan sam se malo igrala i crtala si po licu kao neki makeup za Noć vještica. Nisam sad nešto prezadovoljna kako je ispalo, ali nisam nimalo razočarana. 
Sve je počelo tako da sam vidjela neku curu kako ima nešto slično nacrtano pa sam i ja htjela probati. 

Ako ikoga zanima, napisat ću vam sve što mi je trebalo za ovaj look. Bila sam normalno našminkana, imala sam korektor, puder u kamenu, maskaru i olovku za obrve. Bronzera sam stavila malo više kako bi mi lice bilo malo jače konturirano. 
Na kapke sam stavila puno crnog sjenila, nisam jako uredno stavljala, nego više onako da bude po cijelom kapku i ispod oka. Na waterline stavila sam crnu olovku. I da, obrve sam još popunila sa sjenilom da budu intenzivnijeg izgleda.

Sve ostalo napravila sam Alverde crnom olovkom za oči koja je jako pigmentirana i laka za nanošenje. Srca i točkice na čelu i iznad obrva napravila sam tom olovkom, iako su mi srca ispala malo neuredna. Na usne sam stavila istu tu olovku jer nemam crni ruž, ali ako ga imate, naravno da ćete ga iskoristiti. I sada, ove "šavove" kod usna i na obrazima napravila sam pomoću Essence Super Fine tuša koji je jako precizan i jednostavan je za korištenje. 

I to je sve za ovaj look,  nadam se da ste uživali i pusa♥

Broj komentara: 18:

  1. Look deluje lako za napraviti,a divno izgleda.Sigurno cu pokusati tako nesto jer ja slavim Halloween ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. BOŽE,NEMAM KOMENTAR!Baš si se lepo našminkala,obavezno stavljaj na blog još tutoriala,baš se profesionalno šminkaš. <3 :)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan je ovaj look,jako lagan a opet stvarno moćno izgleda!Svaka čast.♥♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra drago jako simpatican mejkap. Jako si rkeativna i to mi se zaista dopada.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično je ovo. :)
    Svaka čast! :)

    www.littleboxofhappiness.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican halloween look! Meni se jako svida kako izgleda jer ga nisam prije vidala nigdje i drugaciji je od drugih.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Halloween look ti je ispao predivan. Jako mi se sviđa i mislim da sam vidjela na Snapu kada si postavila haha. Svaka čast! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan look, vidi se da imaš dara. Moraš nam malo češće to preznirati. :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post !

    Svrati ako zelis---> https://faasshione.blogspot.hr/2016/11/my-blogadvicesand-something-like-that.html <---- (novi post)

    OdgovoriIzbriši