nedjelja, 23. listopada 2016.

Halloween Wishlist I Rosegal

Bok ljudi. Dobila sam ponudu od Rosegal sajta da napravim wishlistu na njihovu Halloween kolekciju pa to danas i radim. Kao što sam nekoliko puta rekla, meni je Noć vještica fora blagdan i voljela bih imati nekoliko takvih ukrasa u sobi pa bi mi soba sigurno imala jesenji look. Ja ću vam pokazati dvije stvari koje su se meni svidjele, a vi ako želite, slobodno pogledajte ostatak ponude.


Prva stvar je ova divna majica dugih rukava. Na njoj je nacrtan kostur i piše " I don't need no body" što mi je fora i općenito mi se sviđaju ovakve majice. 
Link ovdje.


Druga stvar koju sam odabrala je ova predobra jastučnica. Meni se baš sviđa print i super bi stajala uz moj krevet jer se boje podudaraju. Na sajtu ima jako puno različitih printova pa svatko može naći neku koja mu se sviđa.
Link ovdje.

Ako želite vidjeti kako neke stvari koje su u ponudi izgledaju u stvarnosti, na stvarnim ljudima, to možete pogledati ovdje
I to su dvije stvari koje su se meni najviše svidjele☺ 
Pozz♥

Broj komentara: 10:

  1. Majica je predivna. Jako mi se sviđa. Jastučnica je isto preslatka. Super si stvarčice izabrala. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lista,majca mi se bas dopada!

    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljiva lista, iako je mala, vrlo mi je simpatična, pogotovo ovo jastuče koje je baš onako u mom fazonu i koje bih rado poželela za sebe.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijep izbor,a džemper je bas super,fora.. <33
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši