četvrtak, 27. listopada 2016.

October Favourites

Pozdrav svima! Danas je četvrtak i ja pišem post, što je predobro jer to znači da imam vremena i da nemam za učiti. 
Uglavnom, pišem vam favorite za listopad, koji je na samom izmaku, a prošlo mi je prebrzo.  Nemam puno stvari za pokazati, ali ipak želim napisati ovo, a i biti će nekoliko favorita što se tiče serija i pjesama.

Opet, kao i svaki post o favoritima započet ću Fa gelom. Okej, dosadila sam i sama i prestat ću ih kupovati na neko vrijeme jer sam ih skoro sve isprobala. Želim probati nešto drugo tako da ih nećete vidjeti u sljedećim postovima (valjda).
Ovaj je, kao i svaki drugi, super. Lijepo miriše, dobro se pjeni i miris ostaje na koži.

Nakon toga imamo i Afrodita šampon za kosu, samo neki drugačiji. Nisam ga puno koristila, ali mi dobar. Miris je okej, ali ne osjeti se baš jako. Piše da je protiv peruti, ja ne znam je li baš dobar protiv toga jer nisam ništa prijetila, ali kao šampon mi se sviđa.

Imamo i Shauma regenerator. Ovaj je malo rjeđi teksturom, ali mi se jako sviđa, posebno miris. Naviknuta sam na Elseve regeneratore koji su dosta gusti, ali ovaj nije takav. Super mi je.

Svakodnevno koristim i Nivea dezić. Volim njihove deziće, a sada koristim neki potpuno obični. Nema neki određen miris, miriše na 'svježinu' što mi se sviđa jer se znam ugušiti kada stavljam neke deziće. 

Mama mi je kupila neke maramice za skidanje šminke i meni se jako sviđaju. Radi se o ovima iz Lidla, marke Cien. Namijenjene su suhoj i osjetljivoj koži, a moja je takva. Velike su i super skidaju sve, čak i maskaru. Dosta su nježne prema koži i nema nikakav miris što mi je isto okej.

Sada prelazimo na nematerijalne stvari. Prva je najnajnajbolja serija na svijetu, GAME OF THRONES. Ja sam opsjednuta, jedva čekam vikend pa da pogledam što više epizoda. Jon Snow je toliko divan, Robb također. Zaljubljena sam u njih aa. Dok su ubili Neda, meni su suze samo kliznule niz lice. I da, mrzim Joffeya. Uglavnom, jako volim ovu seriju i definitivno je najveći favorit ovog mjeseca.

Sad ću vam postaviti neke pjesme koje sam voljela ovog mjeseca.
1. The Black Eyed Peas - #WHERESTHELOVE
2. James Bay - Let It Go
3. Ellie Goulding- Still Falling For You
4. Era Istrefi - Bonbon
5. Drake - One Dance
6. Calabria - Destination
7. Kygo ft. Conrad Sewell - Firestone
8. Sia - The Greatest
9. Sia - Alive
10. Sia - Fire Meet Gasoline

I to bi bilo sve za favorite listopada, nadam se da ste uživali! Pusa♥

Broj komentara: 8:

  1. Bukvalno smo slusale istu muziku u oktobru ☺.Sto se tice favorita,i ja koristim Afrodita sampon za kosu,kao i kupku,i oboje su predobri.Odlican post draga ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa baš mi je drago što netko sluša istu glazbu! Hvala dragaa♥

      Izbriši
  2. Divan post, draga Petra! Pravo mi je zadovoljstvo ponovo uci na tvoj blog poslije tako puno vremena, koliko nisam ulazila na Blogger. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda, ali mi je ovaj Afrodita sampon interesantan. Neke pjesme sam i ja slusala, imas zanimljiv muzicki ukus :) Mnogo bi mi znacilo da pogledas novi post na mom blogu, nadam se da ce ti se dopasti ---> DOUBLE Yankee scented candle review | Dostpune u Srbiji? ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo isti ukus! :) Super post!

    beautyalworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. vecinu ovih proizvoda sam i smaa probala tako da bih se slozila i oko toga da mogu biti i moji favoriti, i to ne samo za ovaj mesec vec uopsteno. Inace ovau seriju nisam gledala, ali cu ga sadara rado odgledati, jer svi pisu kako je vrh. Takodje ovu muziku ne slusam ali mogu dodati da je lista sasvim simpaticna.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno počni gledati Game Of Thrones! Odlična serija i hvala☺♥

      Izbriši