petak, 28. listopada 2016.

Omiljeni citati iz knjiga


Pozdrav svima!  S obzirom da imamo produženi vikend sve do srijede potruditi ću se napisati što više postova. Za danas ću vam napisati svoje najdraže citate iz knjiga i postaviti slike. Volim čitati i ako naiđem na neku dobru misao, odmah ju slikam ili zapišem broj stranice pa da se poslije ponovno vratim na nju.

Carlos Ruiz Zafon, Ponoćna palača

Jedan od najomiljenijih citata mi je definitivno ovaj. Toliko puta sam ga pročitala i savršen je.
John Green, U traganju za Alaskom

Ovaj citat nalazi se na prvoj stranici spomenute knjige i mislim da je jako točan i realan. Nemojte mi reći da vas prijatelj nikada nije povrijedio jer nam se svima to dogodilo.
Rick Yancey, Peti val
Ovo je jedna od mojih omiljenih knjiga tako da imam i najdraži citat. Ovaj mi je baš zanimljiv i dobar.
Suzanne Collins, Igre Gladi
Volim ovaj dio jer ja baš smiješan i sarkastičan.
Carlos Ruiz Zafon, Ponoćna palača

Također, fenomenalan citat.
Suzanne Collins, Igre Gladi
Ovo nije citat, ali je jedna predivna metafora vezana uz Finnicka, a ja njega ako volim. Točno sam si ga mogla zamišljati, obožavam ga. Inače, nisam sigurna iz kojeg točno dijela Igra Gladi je ovo, ali mislim da je drugi dio, Plamen.
James Dashner, Labirint: Kroz spaljenu zemlju

Ovaj citati mi se također jako sviđa jer je baš onako 'tumblr'. A sad, je li lažna nada bolja od nikakve, o tome nećemo.
Ric Yancey, Peti val

Ovaj citat mi se najviše sviđa zbog ovog dijela "povijeni, ali neslomljeni". Za mene ima neku simboliku života jer prolazimo kroz teške trenutke i sve to, a opet nismo slomljeni i nastavljamo dalje.

Suzanne Collins, Igre Gladi

Ovo je Finnick rekao Katniss i zato je posebno. Zapravo, jako je i točno. Mislim da je isto iz drugog dijela.
Imam još jedan citat kojeg nemam slikanog, ali sam ga našla na engleskom i toliko je dobar i istinit. To je citat iz Gradova na papiru, Johna Greena.


“It is so hard to leave—until you leave. And then it is the easiest goddamned thing in the world.”


I ovo su svi moji najdraži citati, tj. ima ih više, ali ovo su oni glavni koje jako volim i za koje sam mislila da bi vam se mogli svidjeti. 

Koji vam se najviše sviđa?




Broj komentara: 15:

  1. Divni su citati,zadnji pogotovo koji je najrealniji <3 predivan post <3 http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super citati, obožavam ih! :) Odličan post :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna ideja za post. Jako mi se svidaju citati i sigurno cu spremiti neku sliku na mobitel ili zapisati.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je što ti se sviđaju♥

      Izbriši
  4. Citati su divni!!Sve ove knjige sam procitala,i primetila sam da volis Igre Gladi,ja upravo citam 'Sjaj slobode' (treci deo) 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post Petra! Jako mi se sviđa ideja za post, a citati su odlični i neke ću zapisati u mobitel *-*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Post ti je odličan! Najviše mi se svidio posljednji citati, ali i svi iz Petoga vala koja je i meni također jedna od omiljenih knjiga. Još jednom, post mi se jako jako svidio. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Pre svega moram reci da mi je izrazito drago sto si napravila post na ovu temu. Veliki lajk za trud. Post je odlican, zaista sam uzivala, i vecinu ovih divnih slika sacuvala za sebe.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši