petak, 7. listopada 2016.

Što se nalazi u mome neseseru?

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post. Prvo bih se ispričala što post nije izašao u srijedu, ali cijeli tjedan mi je prošao u učenju i nisam stigla. Zato vam sada pišem. U početcima ovog bloga već sam radila ovaj post, ali od tada se mnogo toga promijenilo pa sam vam odlučila ponovno pokazati što se nalazi u mome neseseru. 
Tu mi je šminka koju najčešće koristim, i više-manje na dnevnim baza. 

Neseser koji imam je ova crno-rozi Playboy i meni je super, sve mi stane u njega i sviđa mi se.


Prvo ću vam pokazati proizvode za lice jer s njima prvima krećem kad se šminkam. Imam tu toniranu kremu, dva korektora, puder u kamenu i bronzer.

Nakon toga su tu proizvodi za oči i obrve. Ovdje ima svačega, olovke za obrve, neke paletice, maskare..

Zadnja skupina proizvoda koje imam su za usne. Njih najmanje koristim jer mi se neda svako jutro stavljati nešto osim labela. Imam tu neke tri olovke koje su mi najdraže, jedan ruž, i Baby Lips i Rosal koje jako rijetko koristim. 


Iako ne volim držati četkice sa svom ostalom šminkom, nekoliko njih držim u neseseru. Ove dvije Essencove su odlične, imam tu i još neku za korektor, puder u kamenu itd. Također ovdje držim i šiljilo.

I to je sve što se nalazi u mome neseseru, nadam se da vam se post svidio i pusa♥

Broj komentara: 20:

  1. Neser je predivan. Post mi se jako svidio. Također mi je preslatka paletica u 4 šarene boje. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Slican sadrzaj je i mog nesesera, cak dosta stvari imamo potpuno istih. Odlican post. <3

    Moja svastarica

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, četkice su vrh! :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako dobar post, zaista sam uzivala, s obzirom da sam jako radoznala i da rado volim da znam ko sta ima u svom neseseru. Vecinu stvari koje si nam ti rpezentovala ja nemam,neke jesam koristila, ali verujem da su sve jako dobre i da ti koriste. Jedan mali savet, u sledecim posotovima, povecaj slike,b log ce izgledati mnogo originalnije, veruj mi.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti☺ Ne želim ih baš povećavati jer će onako 'viriti' izvan posta, ali hvala na savjetu♥

      Izbriši
  5. Koja slučajnost! Imamo iste proizvode u neseseru, osim tog essence oštrila! 😂❤ Imaš follow!

    Aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. all mat od essenca korektor trazim vec duze vrijeme i kod nas ga na zalost nema. Di si ga kupila i koliko je kosto?

    Dobar post!♥
    Imas follow, nadam se da ćeš uzvratit,

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam ga krajem 8. mjeseca u dmu i tad je bio na sniženju jer je izlazio iz kolekcije, tako da ga više nema ja mislim. Ugl, tad je bio 10-ak kuna. Hvala☺

      Izbriši
  7. Odlican post i slike :* Jako mi se svida tvoj neseser!

    Dresslily giveaway - beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Neke od ovih proizovda i ja imam u svom neseseru. :)

    Giveaway na mom blogu------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  9. Neseser mi se jako svida! Kakva ti je notirana krema? Mislis da bi bila dobra za masnu kozu? :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Super je, ja imam suhu kožu i prije nego što stavim puder u kamenu lice mi se jako sjaji, tako da mislim da ne bi bila baš dobra☺♥

      Izbriši