petak, 14. listopada 2016.

Zaful Review

Pozdrav svima. Prvo bih htjela reći zašto nisam pisala, uglavnom nisam se uopće osjećala kao da želim pisati u posljednjih tjedan dana i nisam htjela pisati samo da bi ispalo kao da nešto pišem. Sada sam se vratila i nadam se da ću pisati što češće.

Prije nekoliko tjedana dobila sam ponudu za suradnju od Zaful stranice i naručila sam neke stvarčice. Uglavnom, dva puta sam naručivala tako da mislim kako mi neke stvari još moraju doći jer su se očito ove dvije narudžbe pomiješale, a vidjet ćete zašto to mislim.
Paket mi je došao za nekih dva tjedan, lijepo upakiran, ništa nije bilo oštećeno. Nisam platila carinu. Osoblje sa sajta je ljubazno i brzo odgovaraju na sve upite. 
Imaju lijep izbor odjeće i nekih dodataka, imaju divne kupaće, ali nisam htjela ništa naručivati jer više nije ljeto. 
Sad ću vam pokazati što sam dobila.

Naručila sam crni sportski grudnjak jer sam htjela nešto novo za vježbanje. Uzela sam ovaj jednostavni, crni koji se zatvara na zip. Moj je u veličini L, uzela sam veću veličinu i dobro je da jesam, jer mi je ovaj sada taman. 
Proizvod možete pogledati ovdje.

Druga stvar su ove ogrlice. Doduše, ja sam naručila jednu, ali sam dobila još jednu, istu takvu. Mislim da ću ju pokloniti nekome. Uglavnom, ove ogrlice su mi divne! To je zapravo jedna ogrlica, ali su dvije spojene. Ova manja je marble trokut, a ova veća je nešto kao slovo V.  Baš su mi super i jako lijepo izgledaju.
Link ovdje.


Naručila sam još neke stvarčice, ali kao što sam gore rekla, to još nije došlo. Ako (kad) mi to dođe, sigurno ću vam pokazati. Poz♥

* iako je ovo sponzoriran post, moje mišljenje je totalno iskreno i uvijek ću reći što stvarno mislim* 

Broj komentara: 6:

  1. Ogrlice su prekrasne. Jedva čekam vidjeti koji si stvarčice još naručila. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Obje ogrlice su preslatke, ali ova s bijelim trokuticem mi se vise svida.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne stvarčice zaista. Više mi se dopala ova ogrlica, tj lančić, vrlo je lep, može se kombinovati uz svasta. Slike su sasvim korektne, sve u svemu odlican post
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši