srijeda, 16. studenoga 2016.

Giveaway Unboxing

Hej dragi moji☺ Danas ću vam pokazati stvarčice koje sam osvojila u Carlinom giveawyu, a njezin blog možete pogledati ovdje, stvarno je odličan! Ovo nije unboxing u pravom smislu riječi jer sam ja neke od ovih proizvoda već isprobala. Baš vam zato sada i pišem ovaj post jer vam želim reći svoje mišljenje. Nadam se da će vam se svidjeti i krenimo!

Ovako izgleda sve što sam dobila:

Prva stvar je ovaj Balea gel za tuširanje. Zapravo, ovo je tek prvi njihov gel koji sam probala i oduševljena sam! Miriše na lubenicu i miris je predobar. Tekstura mi je također super jer je kremast i nježan prema koži. Boja je odlična, nešto između crvene i narančaste, predobro. Stvarno mi je super.

Nakon toga imamo ove soli za kupku. U posljednje vrijeme opsjednuta sam tim stvarčicama za kupanje, predobro mi je to. Ovo sam već isprobala neki dan i super je. Miriše dosta jako, ali onako dobro, na jasmin. Voda u kadi je nakon ovoga krvavo crvena što je meni jako svidjelo. A i nakon kupke sva sam mirisala na to, a miris se osjetio u kupaonici i dan nakon! Moje velike preporuke, ja obavezno moram kupiti još ovih☺ Mami se također jako sviđa.

Imamo još jednu stvar za kupku. Ovo je nekakva šumeća kuglica. Iskreno, ja sam ovo već prije gledala u dmu i miris mi se nikako nije svidio. Ovaj mi se sviđa. Ne znam je se to miris promijenio ili što, možda sam ja probala nešto drugo, ne znam. Uglavnom, jedva čekam probati.

Sada imamo Balea masku za lice koju se veselim probati. Koristila sam već njihove maske, ali nikada ovu pa me zanima kakva će biti. Ovo je hranjiva maska namijenjena svim tipovima kože od maline i vanilije.

Došli smo do zadnjeg Balea proizvoda, a radi se o balzamu za usne. Ne mogu koristiti niti jedan drugi balzam, a da ga ne uspoređujem s Labello Lip Butterom pa tako ni ovaj. Jako sam naviknuta na taj od Labella tako da mi ovaj ne daje sve što tražim. Dobar je, ako ne pazite previše na usne i ako vam nisu ispucane. Npr., moje usne nisu ispucane, ali samo zato što se cijeli dan mažem Lip Butterom. Okej, skrenula sam s teme. Željela sam reći da je dobar, ali ne najbolji, meni ne daje hidrataciju kakvu želim, ali sviđa mi se miris.

I zadnja stvar je od Nivee, a to je ovaj sapun. Njega još nisam probala, ali općenito, nemam ništa loše za reći o sapunima. Sigurna sam da služiti svojoj svrsi.

I to je sve za ovaj post. Pusa♥

Broj komentara: 12:

  1. Baš super! Imaš giveaway na mom blogu:)

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas mi je drago da si dobila nagradu, stvarcice su zaista super

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Najviše volim da čitam ovakve postove i recenzije.

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijep post.I ja takođe mogu reći da su balein gelovi za tusiranje najbolji,cijena im je predobra uzimajuci u obzir kakava je kvaliteta,a kvaliteta je daleko od vhunska :)
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam se dosta navukla na ove Baleine maske, vecinu sam probala. Super post😄

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je da si osvojila nagradu. Predivne stvari si dobila, nadam se da ces javiti kakva ti je maska za lice jer me stvarno zanima. :)

    OdgovoriIzbriši