petak, 25. studenoga 2016.

HTGAWM Tag With Sara

Pozdrav svima! Danas sam ovdje s malo drugačijim postom, a radi se o jednom tagu o seriji How To Get Away With Murder. Ne samo to, na ova pitanja odgovarat će i moja najbolja prijateljica Sara. Ako ste već duže vremena ovdje sa mnom, znate kako sam radila već post s njom. U pitanju je bio PLL tag koji možete pročitati ovdje.
Obje gledamo ovu seriju i super nam je pa smo odlučile napraviti i tag. Doduše, pitanja nisam mogla naći na internetu, tako da sam ih sama izmislila.
 Njezine odgovore označit ću sa S, a svoje s P.
Krenimo😃

1. Omiljeni lik iz serije?

S: Omiljeni lik mi je Laurel. U prvoj sezoni mi se baš nije sviđala i neki njezini postupci mi se nisu svidjeli, ali u 3. sezoni ona mi je postala najdraža.

P: Ovo je teško zato što volim više njih, ali dvoumim se između Wesa i Laurel. Wes mi je super lik, pametan je, dobar, zanimljiv. Laurel mi se u 3. sezoni počela puno više sviđati nego u prve dvije i sviđa mi se što ona nikad ne paničari i prizemljena je. Mislim da mi je ona najdraži lik. 

2. Što misliš o Annalise Keating?

S: Možda zvuči čudno, ali ne volim ju baš. U nekim epizodama mi je bila draga i sviđa mi se njena promišljenost i što ne paničari u stresnim situacijama, ali njezina loša strana je alkohol i velika hladnokrvnost i to mi se ne sviđa nimalo.

P: Kada gledam ovako površno, žena je vrh. Odlična je braniteljica, profesorica, uvijek ima rješenje za sve i samopouzdana je. Meni je ona okej, ali ima epizoda kada ju baš i ne volim. Npr., ne sviđa mi se što ne dopušta nikome da joj se stvarno približi i upozna ju onakvu kakvu je. Ona uvijek mora biti ta koja sve rješava i  njezina hladnokrvnost je samo maska.

3. Omiljeni par iz serije?

S: To su naravno Wes i Laurel u 3. sezoni. Zapravo sam od prve sezone željela da budu zajedno jer su preslatki i to mi se ostvarilo.

P: Slažem se u potpunosti sa Sarom. Iako većinom svi shippaju Connora i Olivera, ja sam više za Laurel i Wesa. Kad su završili zajedno bila sam baš sretna jer su super i slatkice.

4. Što misliš tko je najviše u depresiji i pati zbog onog što su učinili?

S: Ovo je teško pitanje jer mislim da su svi podjednako u tome, ali prema onome kako se ponašaju, rekla bih Connor. Čim se dogodi nešto što ih povezuje sa prošlim zločinima, on počinje paničariti i odmah bi išao u policiju i sve priznao. Mislim da se on teško nosi sa svime time.

P: Iako se svi dosta teško nose s time, nekako su uspjeli nastaviti dalje, osim Connora. Doduše, i Connor je nastavio dalje, samo što on zna početi paničariti čim se pojavi neka sumnja i razmišlja o tome da ode na policiju. Mislim da je na njega sve utjecalo najviše i da ga to pomalo uništava. 

5. Lik kojeg najmanje voliš?

S: Ne mogu se točno odlučiti jer u svakoj sezoni imam nekoga koga ne volim, ali lik koji se provlači kroz sve sezone i baš mi se ne sviđa je Bonnie. Nemam baš neki veliki razlog zašto ju ne volim, ali ne sviđa mi se kao osoba i ponekad zna biti jako antipatična i bezosjećajna.

P: Odmah mi na pamet pada Bonnie. Ne znam zašto, ali u svakoj seriji postoji lik s kojim nikako da 'kliknem', a ona je taj lik. Nemam poseban razlog zašto ju ne volim, ali jednostavno mi se ne sviđa.

6. Frank ili Asher? Objasni zašto.

S: Definitivno Frank. Ashera volim najmanje od svih studenata, ali ponekad je stvarno smiješan. Frank mi prije nije bio privlačan, ali u 3. sezoni skroz je promijenio izgled i sada mi je najzgodniji lik u seriji. No ipak mi se baš ne sviđa njegovo ponašanje u zadnjih par epizoda.

P: U prve dvije sezone i na početku treće, odmah bih rekla Frank. Bio mi je presuper s onom svojom bradom, bio je zabavan. U trećoj sezoni se promijenio, ne sviđa mi se toliko, ne odobravam njegove postupke. Iskreno, najviše mi se zasmetalo što sad želi Laurel, a nije joj se javljao mjesecima, a i sad je ona s Wesom. Asher je svoja priča i o njemu bi mogla puno pisati. On mi je dobar, iako je dosta nezreo i djetinjast. Ima glupe fore, ali mislim da je u dubini duše dobar i nježan. Tako da, ne mogu jednog izabrati. 

7. Najdraži trenutak iz serije?

S: Najdraži trenutak iz serije bio mi je kad su Wes i Laurel konačno bili zajedno. To sam dugo iščekivala, a i sretna sam što je Frank konačno shvatio da ga Laurel neće zauvijek čekati.

P: Mislim da mi je isto taj trenutak najdraži. Vjerujem da ste već shvatili koliko ih volim pa nema potrebe dalje objašnjavati. 

8. Najdraža sezona i zašto?

S: Najdraža sezona mi je definitivno treća. Puno je bolje kvalitete, radnja je napetija i uzbudljivija, sve je nekako modernije i bolje.

P: Također mi je treća sezona najbolja. Nekako je sve zanimljivije i bolje, modernije. Sviđaju mi se zapleti i uvijek se dogodi nešto neočekivano.

9. Što misliš o Bonnienoj vezi s Frankom? Iskorištava li ga ona samo ili ga voli?

S: Ne podržavam tu vezu. Vjerojatno su nakon toliko vremena provedenog zajedno stekli nekakav odnos i razumljivo je da su se zavoljeli, ali ipak ne bih rekla da je to takva ljubav. Mislim da Bonnie želi Franka zbog toga što je sama i teško joj se samoj nositi sa svim tim problemima. Što se tiče Franka, mislim da on liječi slomljeno srce i da je s Bonnie samo kako bi zaboravio na Laurel.

P: To je pitanje koje zahtjeva malo razmišljanja. Oni se poznaju dugo i znaju sve jedni o drugome, čak i one najbolnije i najšokantnije stvari. Frank je uvijek volio Bonnie, isto kao i ona njega, štilitili su se, ali mislim da to nije ta vrsta ljubavi. Bonnie voli Franka, ali opet iskoristi ga kad god može, a mislim da i on nju tako. Dok su zajedno mislim da to nije baš zbog želje da budu zajedno, nego zato što misle da će tako 'popraviti' jedno drugo. 

10. Koji trenutak iz serije bi promijenila?

S:  Promijenila bih trenutak kada je ubijen Wesov biološki otac. Mislim da je taj događaj bio nepotreban i bez veze je izazvao dramu. Redatelj je mogao smisliti nešto bolje i zanimljivije.

P: Definitivno ovu zadnju epizodu 3. sezone koja je toliko šokantna i ne znam što da kažem. Ne želim vam spojlati, ali taj kraj me jako pogodio. 


To je sve dragi moji☺ Nadam se da vam se sviđa i hvala Sari što je pristala na ovo♥ 

Broj komentara: 10:

  1. Nisam gledala ovu seriju, ali pogledaću je. Hvala što si napisala ovaj post i dala mi ideju šta da gledam. Pozdrav za Saru, i preporučujem joj da napravi blog jer predivno piše.

    LifeInMyStyle - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post,mnogo mi se dopada jer je baš originalan xx
    Zapratite me https://stdyandfashion.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam gledala ovu seriju, ali imam veliku želju posle ovog posta:* Zanimljiva pitanja, još bolji odgovori♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne gledam ovu seriju, ali moja prijateljica gleda. Mislim da bih mogla poceti sa gledanjem kada praznici pocnu. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počni, nadam se da će ti se svidjeti☺

      Izbriši
  5. Ja nisam gledala ovu seriju ali se čini zanimljiva :) <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši