petak, 4. studenoga 2016.

Minimalist Chic I Outfit Post

Pozdrav svima! Nakon dvije godine bloga, napokon je došao red i na moj prvi outfit post! 
Moj stil je potpuno običan, recimo casual. Volim poprilično basic i jednostavne stvari koje se lako kombiniraju. Najčešće nosim crnu, sivu i plavu boju. Oduševljava me minimalistička moda koju svakodnevno "pinam" na Pinterestu pa sam ja vama odlučila predstaviti takvu kombinaciju koja se meni jako sviđa i rado ju nosim☺

Nosim obične crne traperice iz New Yorkera, majicu s turtle neckom s Zafula, moju najdražu kožnu jaknu koja je, također, iz New Yorkera. Na nogama imam obične crne cipele iz Deichmanna. Od nakita imam crni sat koji je s Zaful sajta.







Jacket: New Yorker
Top: Zaful
Jeans: New Yorker
Shoes: Deichmann
Watch: Zaful

Nadam se da vam se svidio ovaj post, ipak je to nešto novo na mojem blogu. I u nekom od sljedećih postova potrudit ću se još više oko slika, sad mi je bilo prvi put pa je ispalo ovako kako je. Pusa♥

Broj komentara: 19:

  1. Odličan autfit, zaista jednostavan ali zaista dobar, lepo upakovan, i jako dobro ti stoji.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno lijep outfit, nisam veliki fan crne boje, ali imam većinu stvari tih tamnijih boja. Tamnoplava mi je nekako najdraža. Lijepo si sve ukombinirala i odlično ti sve stoji. Pravi pogodak. <33

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Super mi je outfit. Divna si u njemu! :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post kao i fotografije!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaoo, preslatka si , sve ti divno stoji ♥

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepa si !! Uzela sam istu majicu, tako mi je zao sto mi ne moze :( totalno sam pogrijesila broj.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasan outfit, nadam se da ćemo ih još dosta vidjeti na tvom blogu. Sat je prekrasan! ❤

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasan outfit, nadam se da ćemo ih još dosta vidjeti na tvom blogu. Sat je prekrasan! ❤

    OdgovoriIzbriši