nedjelja, 13. studenoga 2016.

Rosegal Haul & Review

Bok svima! U današnjem postu pokazat ću vam stvarčice koje sam dobila sa Rosegal stranice.
Rosegal je stranica koja ima žensku, mušku odjeću, nakit i beauty stvarčice. Osoblje je jako ljubazno i odgovaraju na sve upite u kratkom roku. Shipping je besplatan što je odlično i stvari brzo dolaze na vašu adresu (meni je došlo za manje od 2 tjedna). Ako vam se štogod svidjelo, slobodno pogledajte ponudu na njihovoj stranici. Krenimo☺

Prva stvar s kojom sam oduševljena je ova bomber jakna. Ona je maslinasto zelena i svugdje ima ove zakrpe (mislim da se to tako zove). Ja sam svoju naručila u veličini L, a inače nosim M i meni je ova dobra, tako da uvijek uzmite veličinu više. Sviđa mi se što je dosta debela i odmah vam je toplije. Ima različite zakrpe koje su meni baš fora i čine ju zanimljivijom od običnih bomber jakna. Na rukavu ima američku zastavu što se meni najviše sviđa jer izgleda predobro!
Link ovdje.


Sljedećom stvari i nisam baš zadovoljna. Doduše, krivnja je moja, naručila sam ovu majicu u veličini koju inače nosim (M) i mala mi je, što se vidi i na slici. Pogledajte kako mi rukavi stoje hah. Da sam uzela broj više bila bi mi dobra, ali što sad. Znači, obična je crna i ima malu sličicu ananasa što je preslatko. Inače, materijal mi se jako sviđa jer je baš topli i super za zimu. Iako piše da je više nema za kupiti, ostavit ću vam link, ali ima dosta sličnih.
Link ovdje.


Još nam je ostala naljepnica za zid kojom sam jako zadovoljna! Znate kako volim citate, a dok sam vidjela ovu znala sam da je moram imati. Piše While there's life, there's hope i totalno se slažem s time. Super mi paše u sobu i jednostavno je za korištenje, iako sam ja malo neravno zalijepila. Mislila sam da će biti malo veća, ali i ovako je dobro.
Link ovdje.

Nadam se da vam se ovaj haul svidio i čujemo se nekom drugom prilikom! Pusa♥

Broj komentara: 18:

  1. http://magicworldofpanda.blogspot.hr/ follow her she will follow u

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaknica je divna!

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne stvarčice zaista, jako dobar izbor. Ovi odevni komadi i nisu po mom ukusu, ali su mi ipak simpaticni, ali mi je ova nalepnica za zid vrh, i rado bih jednu takvu priustila i sebi. Sve u svemu, odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se post mnogo, odjeća također!
    Pratim te :) amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepe su stvarčice i drago mi je da ti se sviđaju,naravno,žao mi je zbog tvog duxa.Sve u svemu,odličan post <3

    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne stvarčice! Žao mi je što ti je druga jakna mala! Favorit mi je ovaj citat, prekul je! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvari su divne! Uclanila sam se na tvoj blog!
    Pogledaj moj ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  8. Jakna je... nemam komentara. (naravno u pozitivnom smislu) *-*


    Ukoliko imaš vremena poseti moj blog ---> www.stellarbook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. prvi put posecujem tvoj blog i jako mi se dopada,kao i ovaj post sam po sebi.Mnogo lepo pises.http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Narucila si super stvari. Jakna je predobra! Mozda je narucim kada malo zatopli. Citat mi se jako svida. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši