petak, 18. studenoga 2016.

Škola, knjige, serije...

Evo, sjedim pred kompjuterom grickajući sjemenke bundeve bez nekakve konkretne ideje što da pišem. Doduše, imam ideje i pripremljene slike, ali nemam želje da to pišem sada. Zato ću samo pisati o nekim stvarima koje mi se trenutno događaju u životu, što radim i ostalo. 

Ovaj tjedan mi je jako brzo prošao i tako sam zahvalna što je petak. Cijeli tjedan NISMO pisali niti jedan test što je pravo čudo za gimnaziju. Sve predmete osim kemije sam odgovarala tako da nisam niti to morala učiti. Doslovno, cijeli tjedan sam samo pisala zadaću i ponavljala neke stvari čisto da mi se ne nakupi gradiva. Bio je ovo jedan od ljepših tjedana u zadnje vrijeme, ali već od sljedećeg vraćamo se na staro.. Stvar koja mi je u posljednje vrijeme smetala što se tiče škole je to da su profesori postali lošiji i bez ikakvog razumijevanja. Stvarno ne znam zašto, ali npr. u prvom razredu svi su bili dobri i dragi prema nama dok sada nikome ništa ne valja i stalno se žale na nešto. Naravno, nisu svi profesori takvi, ali oni koji to nisu bili prošle godine, ove godine jesu. Stvar je u tome da im ništa nismo skrivili, a svejedno su svi nekako bezobrazni ili kažu kako smo mi prema njima bezobrazni i takve stvari. 

Do sada sam pročitala tri knjige. Doduše, dvije su lektire ( Hamlet, Don Quijote), a treća je Cura na netu na turneji od Zoelle. Hamlet mi se, zapravo, jako svidio i knjiga je super. Cura na netu mi se isto jako svidjela, puno više nego prvi dio. Na početku je bila samo dobra, ali kasnije je radnja postala zanimljivija i bilo je odlično. Jedva čekam da treći dio dođe kod nas, iako je jučer tek objavljen u Engleskoj, ako se ne varam. 

Kao što sam rekla, ovaj tjedan nisam imala puno obveza pa sam stigla gledati serije. Prošli vikend sam počela gledati treću sezonu How To Get Away With Murder i opsjednuta sam. Toliko je dobra i zanimljiva sad, puna dobrih preokreta i stvarno jedva čekam gledati (idem nakon što ovo napišem). Iako ih volim sve, Wes i Laurel su mi nekako najdraži, a i najslađi su☺ 

Danas sam bila nešto posebno kreativna pa sam preuredila planer i baš mi lijepo izgleda. Vjerojatno ću vam napisati post o tome, ali dok ga još malo popunim. 

Što se tiče glazbe, početak mjeseca obilježile su pjesme bivše grupe Silente. To su naše pjesme koje ja inače ne slušam, ali nekako sam se zarazila s njima i nisam ih prestajala slušati. Pjesme su predobre, osjećajne i onako lijepe. Sad ih slušam manje, ovako ponekad dok se zaželim. Iako su mi dosta njih super, najdraže su mi Morski ljudi, morske žene i Terca na tišinu. 

Bitno je napomenuti da me već prošli vikend lagano počela hvatati božićna euforija. Preko tjedna sve to 'splasne' jer nisam stigla toliko razmišljati o tome, ali već se jako veselim Božiću i svemu tome jer je to najljepši dio godine. Naravno da ću raditi i božićnu seriju postova i potruditi ću se maksimalno da bude barem jedan DIY. Jedva čekam! 

I ljudi, mislim da je to sve što sam htjela reći, nadam se da vam nisam bila dosadna. Pusa♥ 

Broj komentara: 18:

  1. Jako volim da čitam ovakve 'random' postove, tako da sam u ovom zaista uživala. :)
    Pogledala sam u čemu se radi u seriji o kojoj si pričala i izgleda stvarno zanimljivo, tako da ću je verovatno gledati kada završim sa PLL. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo sam puta cula o ovoj seriji. Cini mi se da je super,verovatno cu je pogledati.♥
    Odlican post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je drago što si malo predahnula ove nedelje od škole. Kod mene je isto bilo pravo olakšanje ove nedelje, ali ja nisam išla u školu jer sam bolesna :D Već sledeće nedelje je havarija i jedva čekam da prođe sledeća nedelja. ;ožda mi nećeš verovati, ali za ovih 7 dana kako sam bolesna nisam pogledala ni jednu seriju ili pročitala knjigu. Toliko sam se ulenjila.. na zimskom raspustu planiram da pogledam seriju koju si ti ove nedelje gledala :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa nadam se da si sada bolje😀 Ma zna i meni tako biti, kad imam vremena nista mi se neda, a kada nemam onda bih htjela napraviti 101 stvar.. Ugl, preporucujem seriju i nadam se da ce ti se svidjeti. I hvala to💞

      Izbriši
  4. Odlican post!!I ja sam citala Online Girn On Tour i meni se knjiga nije dopala,sa obzirom koliko sam ocekivala od nje,ali dobro,svako ima svoje misljenje 😁.Meni je ova nedelja bila lagana,i nekako mi je prebrzo prosla.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti😀 Meni se svidjela jer nisam bas nesto ocekivala od nje jer inace ne citam takve knjige,ali me iznenadila!💖

      Izbriši
  5. Uh, odlično je što si se opustila ovaj tjedan. Ja sam imala 3 testa. Kod nas isto nešto učitelji postaju sve bezobrazniji, možda jer u svojim obiteljima imaju problema pa se iskaljuju na učenicima. Kako god, polako me hvata želja da prespavam čitav dan, i da neke profesore izbacim naglavačke bar u snovima. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hah tocno to. Ma vjetojatno imaju nekih svojih problema pa se tako ponasaju prema nama😊

      Izbriši
  6. Ja dugo citam o ovoj seriji. Kakvi su tvoji utisci? Mozes li da je uporedis sa nekom? Znam da ima puno toga vec receno o njoj , ali volela ih da cujem tvoje misljenje u par reci. Sjajan post. Volim kada neko pise o svojim random mislima. Meni je iskreno prosla nedelja bila puno bolja od ove. Jedva sam docekala petak vece da izadjem i odmorim se od svih obaveza. Srecan vikend :)
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na lijepim rijecima😊 Serija je meni fantasticna, radi se o studentima prava koji pocnu raditi za braniteljicu i onda se radnja zakomplicira i jako je zanimljiva. Svida mi se sto ima smijesnih dijelova i bas je onako posebna jer nikad nisam gledala neku seriju na tu temu. Tako da, ne znam s kojom serijom bih ju usporedila, ali je def serija koju preporucujem i nemas sto izgubiti ako pocnes gledati💖

      Izbriši
  7. Mnogo volim random postove. Pročitala sam oba dela Onlajn devojke i kad sam juče čula da je izašao novi deo Online Girl going solo, počela sam skakati od sreće.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/knjige-koje-vam-preporucujem.html - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaoo, zavidim ti na takvim nedeljama u gimanziji! Mene to očekuje tek na kraju polugodište kada svi budu ispravljali ocene... I mene praznična euforija baš drma, već uveliklo slušam praznične pesme pošto je još uvek rano za ukrašavanje.☺ Mnogo volim ove postove draga!♥♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kod mene je sad bilo tak i vjerojatno vise nikad😂 I hvala ti puno💖💖

      Izbriši