nedjelja, 20. studenoga 2016.

Zaful Haul & Review

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Opet sam surađivala s Zaful stranicom i jako sam zadovoljna svime što se tiče njihove stranice. Odučila sam vam pokazati koje sam stvari dobila pa ako vas zanima, nastavite čitati☺

Prva stvar s kojom sam najviše zadovoljna je ova bodycon haljina. Boja je bordo, a materijal baršun što mi se jako sviđa! Nikad nisam imala nešto od ovog materijala, ali me oduševio. Materijal je jako mekan, haljina je skroz uska i meni dođe skroz do koljena. Na zadnjoj strani ima mali prorez što je baš fora. Uglavnom, jako sam zadovoljna ovime i predobra je.
Link ovdje.



Sljedeća stvar je ova divna vesta, tj. kardigan. Dok sam ga vidjela baš mi se svidio jer nije onako predugačak, a super je samo ga nabaciti preko neke majice. Ima dva džepa, nema gumbe, ali materijal i nije baš najbolji. Doduše, nije pamuk, nego nešto drugo i onda ostavlja nekakva vlakna po majici. Možda će nakon pranja prestati to raditi, ali ne znam. Sada vidim da je rasprodana, ali mislim da ima nekih sličnih, svejedno ću vam ostaviti link.
Link ovdje.

I zadnja stvar koju sam naručila je ova kapa ili kakogod se zvala. Meni je ovo jako fora i lijepo je vidjeti na drugima, ali  baš mi i ne stoji. Točnije, izgledam kao dostavljač pizze. Ali dobro, po ljeti ću ju ionako vjerojatno nositi.  Inače mi se jako sviđa. Sive je boje i od ovog fora materijala. Ima i motiv nekakve jelenje glave što je fora. 
Link ovdje.


To su sve stvari koje sam naučila, nadam se da vam se sviđa, a mi se čujemo nekom drugom prilikom! Pusa♥

Broj komentara: 6:

  1. Haljina je divna, volim zaful ima dosta kvalitetnu odjecu

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Kardigan i kačket su stvarno divni. Super bi se slagali s nekim komadima odječe za koje ne znam u koju kombinaciju da sastavim. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Surađivala sam za Zafulom i jako sam zadovoljna, boja haljine je odlična i jako mi se sviđa
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši