nedjelja, 25. prosinca 2016.

25 days of Christmas I Results

Još jednom, pozdrav svima. Danas sam vam odlučila napisati dva posta, Božić je! Znate da sam na početku prosinca napravila popis od 25 stvari za svaki dan koje planiram napraviti sve do Božića. U slučaju da ne znate o čemu pričam, pročitajte ovaj post. 

Većinu stvari sam uspjela napraviti, a one koje se čine lakše, nisam. Znate i sami kakav je prosinac što se tiče škole i nekad mi se dogodilo da sam toliko zaokupljena učenjem i svime time da sam zaboravila da moram nešto napraviti. Kao što sam rekla, većinu stvari sam napravila i jako sam zadovoljna zbog toga. Bilo je zanimljivo imati tako poveću to-do listu i trudila sam se ispuniti točno ono što piše za taj da. Makar, nekad nešto nisam stigla napraviti u ponedjeljak pa sam napravila u utorak i tako. 
Sada napokon na rezultate!





Žao mi je što nisam napravila nikakav božićni DIY, ali nisam našla ništa što bi mi se svidjelo. Probat ću sada preko praznika pronaći nešto jer na blogu nije bilo DIY posta već jako dugo. 
To je sve za ovaj post dragi moji, pusa♥

Broj komentara: 11:

  1. Predivan post. Jako je zanimljiv. Uzivala sam čitajući. Pratim te i odlična si. Piseš jako ljepe postove. Uvijek me iznenadiš.

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast,ispunila si skoro sve ciljeve sa svoje liste.Jako lepo pišeš,odličan post! :)

    Volela bih da posetiš moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je drago što si veliku većinu uspjela napraviti.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas zanimljiva lista i puno dobrih stvari si uradila :)
    Sretan Bozic!

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka cast na tome sto si skoro sve ispunila. Ovih nekoliko stvari stignes jos uvijek. :)

    https://beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si to odradila, super post, sve super :D


    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši