petak, 2. prosinca 2016.

25 days of Christmas

Pozdrav ljudi, još jednom. Ovim postom službeno započinjem božićno-zimsku seriju postova, oko koje sam jako uzbuđena. Imam predobre ideje, koje ću, nadam se uspjeti realizirati. Jedna od takvih ideja je i ova. Radi se o mojem malom projektu, ako to mogu tako nazvati, pod nazivom " 25 dana Božića". Izmislila sam 25 stvari koje ću raditi 25 dana, znači sve do Božića i zapisala ih na papir. Želja mi je bila da ideje budu što kreativnije i ljepše, ali nekim danima morala sam staviti neke jednostavnije stvari, čisto iz razloga zato što i ja imam školu. Svi znamo kako je prosinac pun učenja i testova, ali ne želim da me to spriječi u iščekivanju Božića. 

Meni se jako sviđaju ove ideje i pokušat ću sve ispuniti, nadam se da ću uspjeti.  Sada pogledajmo koje ću to stvari ja raditi ovog prosinca!




Na Božić, ili tada nekad, napravit ću mali update da vidimo jesam li sve uspjela napraviti.

1. Kako vam se sviđa ova ideja?
2. Što mislite raditi tijekom prosinca?

21 komentar:

  1. Zanimljiva ideja, verovatno cu i ja napraviti kao mini to do listu :D <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma interesantna ideja. I ja ću sigurno napraviti neku Novogodišnju listu.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si!
    Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati:https://janasofija.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog nova sam

    vanjadiary9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Petra draga, jako ni se dopadaju tvoje ideje, i ja ti zelim da ih sve ostvaris do Bozica, zapravo iskreno se nadam da ces uspeti. Ja cu praznik i praznicne dane provoditi na skroz drugaciji nacin a o cemu se radujem moci cete uskoro da citate na mom bloguuu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se sviđaju tvoje ideje. Ja mislim raditi ukrase i pisati mnogo postova preko prosinca, uh da želim i raditi mnogo kolača. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista divna ideja draga! Verujem da ćeš ispuniti barem 90% stvari. Srećno i uživaj!♥♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš zanimljiva ideja i od srca ti želim da sve stvari ostvariš! :) :*

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiv post! Nadam se da će ti se da ćeš ispuniti sve ideje!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se sviđa ova ideja. Ja mislim ovog prosinca napraviti većinu kao i ti i pripremati se za Božić i poslije za Novu haha. :)

    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši