četvrtak, 22. prosinca 2016.

Christmas Photo Checklist

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. U zadnje vrijeme objavljivala sam više postova jer u školi gotovo ne radimo ništa i nemam za učiti pa imam vremena. Sutra je zadnji dan i jedva čekam doći doma. 
Današnji post je na temu fotki koje možete uslikati za ove nadolazeće blagdane. Izabrala sam 15 stvari koje bi mogle dobro izgledati na fotkama i sama ću probati uslikati sve od ovoga. Nadam se da će mi uspjeti jer već mogu zamisliti svoj Instagram feed. 
Našla sam neki super program za dizajne pa sada to isprobavam, tako da je ova lista napravljena u tom programu. Nadam se da vam se  sviđa i da će vam ovo biti mala inspiracija za nove fotkice! 



Ovo su samo neke od ideja, nisam išla nikakvim posebnim redoslijedom i ako mi fotografije dobro ispadnu možda napravim i neki post s njima. Uživajte i čujemo se sutra, pusa♥ 

Broj komentara: 19:

  1. Baš lepa lista, nadam se da ćeš sve uslikati i podeliti sa nama. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna ideja za post,dala si mi dosta inspiracije za fotografije ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Petra draga, odlican post. Lista je jako zaninljiva, te jedva cekam da vidim neke od slika, a nadam se da ce ih biti puno ❤❤❤
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow! Slike su predobre i nadam se da će ti instagram feed biti prekrasan za vrijeme blagdana *-*
    Novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako zanimljiv post, lista ti je predivna i ja bi se slozila sa svima što si stalila na listu. Inače imaš jako ljep blog.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao dala si mi inspiraciju za slikanje, hvala ti puno! Jedva čekam da i ti objaviš svoje slike.💋💋
    Powerful daydreamer

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako zanimljiva ideja. Nadam se da ćeš uspjeti ispuniti cijelu listu,imati predivne slikice i naravno,uživati u tome! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicna lista, vjerujem da ce slike biti predivne kao i uvijek. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši