nedjelja, 4. prosinca 2016.

Christmas Playlist

Pozdrav dragi moji! Za danas imam još jedan božićni post, a radi se o mojoj božićnoj playlisti. Mislim da glazba jako doprinosi božićnoj atmosferi pa već nekih tjedan dana kod mene sviraju božićne pjesme. Nemam jako puno pjesama, samo nekoliko najdražih, krenimo!

1. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

2. Wham! - Last Christmas

3. Train - Shake up Christmas

4. Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone

5. Chris Rea - Driving home for Christmas

6. Sam Smith - Have Yourself A Merry Little Christmas

7. Frosty The Snowman

8. Andy Williams - It's The Most Wunderful Time Of The Year

I to su sve moje najdraže pjesme. Znam da je ovaj post kratki, ali željela sam vam ovo pokazati☺♥ Pusa.

Broj komentara: 12:

  1. Petra draga jako zanimljiv post. Nisam ljubitelj ove muzike ali mi se dopada tvoja lista.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Neke pjesme s ovog popisa stvarno volim, a one koje nisam poslusala jos sigurna sam da ce mi se svidjeti cim ih pustim. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Znala sam za vecinu ali mnogo mi se svidela pesma 'Last Christmas'.Prelepa je,kao i ovaj post ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako dobra playlista. Sve ove pjesme volim i slusam ih svaki Božić. Ovaj post nije prekratak, takav mora biti. Super je!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago
    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan izbor pesama! Mnogo volim neke od ovih pesama!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!Pratim te!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši