petak, 9. prosinca 2016.

Christmas Wishlist

Pozdrav dragi moji! Ovdje je još jedan petak, što mene jako veseli zato što to znači vikend, odmor itd.
Uglavnom, za danas sam vam odučila napisati svoju božićnu listu željela jer tako piše na mojoj listi 25 stvari koje radim prije Božića.
Da napravim mali disclaimer, ne kažem da ovo moram dobiti za Božić, niti da ću dobiti to sve. Jednostavno, ovo je samo popis stvari koje već jedno vrijeme želim i koje gledam onako, a nikako da kupim. Bit ću zahvalna na svemu što dobijem i stvarno bit Božića nije u poklonima. Znam da to svi kažu, ali nikakvi pokloni ne mogu zamijeniti to dok si ti s obitelji, gledaš božićne filmove, a sve svijetli i osjeti se miris kolača.

1. Pegla za ravnanje kose
Prva stvar i ona koju bih baš htjela dobiti je pegla za kosu. Nemam peglu za kosu, nisam previše u tim frizurama, ali voljela bih imati peglu i to onu tanku s kojom mogu i uvijati kosu. Čini mi se praktičnija od uvijača, a s njom mogu i peglati kosu, logično. Malo sam čitala i svi preporučuju Remington pegle za kosu pa bih ja ovu sa slike. Totalno je obična, ali mi se sviđa i cijena je pristupačna. 

2. Slušalice
Svaki dan koristim slušalice i stvarno su mi neophodne. Trenutne imam već negdje 2-3 godine što prilično puno pa su mi počele malo 'štekati'. Doduše, jedan mali dio je napuknuti, pa mi se nekad slabije čuje ako okrenem slušalice malo drugačije. Ovo bih voljela dobiti, makar će mi ove biti dobre još neko vrijeme. 

3. Utezi
Već neko vrijeme gledam po internetu neke utege, bučice ili girju i još nisam odlučila što bih htjela. Vježbam već dovoljno dugo da su mi ovi utezi koje imam postali laki. Na internetu ima veći izbor nego ovako uživo, ali ne znam što bi, koliko kilograma itd. 

4. Šminka
Obećala sam sama sebi kako ću si kupiti poklon za Božić. Odlučila sam si pokloniti šminku, kupiti si neke stvari koje već neko vrijeme gledam i koje bih voljela imati. Zato što #treatyourself. Napisala sam popis stvari koje bi to bilo, samo par stvarčica. 
Bronzer, mat ruž u nekoj predobroj nude nijansi, set za obrve jer želim koristiti nešto drugo osim olovke i neki fora lak za nokte. Možda si kupim još nešto, ako mi moj budžet to dozvoli hah.

Imam još neke stvari za koje mi je svejedno dobila ih ili ne, ali ako ih dobijem ili si kupim, bit će super.

5. Džemper
Jako mi se sviđaju džemperi, super su, topli, lijepi, uglavnom odlični. Htjela bih još neki, po mogućnosti s nekim božićnim motivom ili natpisom. 

6. Haljina
Ovo je onako više za Novu godinu. Ako ću ići negdje, vjerojatno ću biti u haljini ili u tako nečemu sličnom. Nemam uopće ideju što bih voljela, ali znam da u ormaru nemam ništa za Novu godinu. 

I to je sve što želim ove godine, makar ne želim ove stvari onako previše, osim nekoliko gornjih stvarčica. Voljela bih dobiti i neke stvari kao što je profi kamera, ali znam da to neću dobiti pa nisam ni stavljala na listu.  Još jednom ponavljam, nije mi uopće bitno hoću li dobiti nešto ili ne, ali ovo je bilo zanimljivo raditi. Također, volim vidjeti što drugi imaju svojim listama jer uvijek dobijem neku dobru ideju.

1. Što je na vašoj listi ove godine?

Broj komentara: 20:

  1. Meni je na listi novi džemper, knjiga Opasna ljubav i neki lijepi mat lak za nokte haha. Sjajan post. :)♥

    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Voljela bih dobiti neke knjige i naravno kozmetiku. Pogledaj Fitmess diary na youtube-u ako već nisi, možda nađeš kod nje neke savjete koje će ti olakšati izbor i pomoći u vježbanju. Nadam se da ćeš dobiti sve što si poželjela. :)♥

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadam se da će ti se wishlista ostvariti! Divan post :)
    powerful daydreamer

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Ja bih također neku haljinu ili đemper... nadam se da ćeš kupiti sve stvari :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas lijepa lista, inace imam i peglo za kosu i slusalice i utege (makar ih ne koristim bas hahaha) i itd pa nam zelje nisu bas iste ali mi je svejedno tvoja lista bas simpaticna. Ja BiH željela knjigu Pada snijeg od Johna Greena i knjigu Tu sam pred tobom od Jojo M. haha ili kako se vec piše, neki dzepmer i trebala BiH dobiti novi mobitel za Božić haha tako da ako bude tako ja najsretnija na svijetu XD, ali i da ne bude OK je haha kako si ti rekla bitno da je sve uz obitelj. Nadam se da ces dobiti barem neke od ovih stvari haha i imam novi post pa ako ti se da baci pogled.;)
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Sara! Nadam se da ces i ti dobiti sto zelis💗

      Izbriši
  6. Ti si tako skromna i divna osoba! U potpunosti se slažemo.☺ Dala si mi dobru ideju, mogla bih i ja sebi napraviti mali paketić sa stvarčicama za šminkanje koje već dugo želim.♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragaa moja hvala ti puno na ovom komentaru, predivna si😊💗

      Izbriši
  7. Petra draga, odlican post. Jako zaninljive stvarcice.
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post!
    Svrati :https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Svidja mi se tvoja lista,odličan post!

    Ako želiš možeš da pogledaš moj blog :)
    https://littlebeautydreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Mnogo lepa wishlista,Svidja mi se tvoj blog i bas lepo pises.I ja bih mnogo toga sa tvoje liste izabrala.Nadam se da ces kupiti sve sto si osmislila.Pratim te http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši