srijeda, 21. prosinca 2016.

Dear Santa...


...nikad ti zapravo nisam pisala pismo, ali za sve postoji prvi put...makar imaš 16 godina. Što više razmišljam o tome što bih htjela dobiti za Božić, to više shvaćam da ti materijalne stvari ne mogu donijeti sreću. Novi mobitel, odjeća ili šminka učinit će te sretnim na trenutak, onaj trenutak dok otvoriš poklon i vidiš što si dobio, ali za onu pravu sreću ti one ne vrijede. Kad sam tužna, sjetim se ja one lijepe palete koju imam, ali to ne vrijedi. Mislim da je najbolji poklon nekoj osobi biti uvijek uz nju, nasmijavati ju, ali mali znak pažnje nikad ne škodi. Zato, dragi Djede nadam se da ću za Božić biti sa svojom obitelji, da ćemo uživati u Božiću, smijati se i biti zajedno. Nadam se da ću i Novu godinu provesti dobro i najviše od svega želim uživati u svakom danu, smanjiti stres na minimalnu razinu i raditi više toga što volim raditi... A što se tiče materijalnih stvari, totalno mi je svejedno hoću li dobiti što ili ne. Naravno da se ne bih žalila da dobijem nešto što dugo želim, ali opet, ne mislim se žaliti ako ne dobijem ništa zato što mi je najviše da se dobro odmorim ove praznike i uživam što više mogu. 


xoxo, Petra 

Broj komentara: 14:

  1. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno pismo, jako mi se svidjelo! ♥

    IlvaMagicalWorld <-- novi post ☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Materijalne stvari na neki način donose sreću, ali ni izbliza onoliko koliko donose 'duhovne', tj. sreća, mir i slične stvari. Pismo je zaista vrh, nadam se da će ti Deda mraz ispuniti želje! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno pismo! Materijalne stvari donesu sreću na dan-dva, a obitelj za cijeli život. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno pismo.Nikada nije kasno napisati nesto sto zelis,onako,skromno i za sta se nadas da ce da te doceka sa pocetkom ovih praznika.D i v n o. http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno :) Zapravo , nikada nisam pisala pismo Deda Mrazu. Cak ni kada sam bila mala , ali ucinicu to cim pre. Jako lepo napisano! Srecni predstojeci
    praznici <3
    https://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ovo je i meni prvi put da sam napisala☺♥

      Izbriši
  7. Stvarno predivan post. Slazem se sa tobom, najbitnija je obitelj pa tek onda ostalo. 💙

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši