ponedjeljak, 26. prosinca 2016.

Događaji koji su mi obilježili 2016.

Bok ljudi, dobrodošli u novi post! Danas ću s vama pričati o 2016. godini, o stvarima koje su ju obilježile, pokazati ću vam neke trenutke koji se nalaze u mojoj tegli "Collect moments, not things" i općenito o tome jesam li napravila sve što sam htjela.

Ne znam od kuda da krenem. Ja sam iskreno zadovoljna skoro svakom godinom, trudim se osvrtati samo na ono dobro, a sve što se loše dogodilo ostaviti tamo gdje treba biti, u prošlosti. Tako je i za ovu godinu, mislim da je bila jedna od ljepših godina, ako ne i najljepša. 
Na početku godine napravila sam jednu teglu u koji ću ubacivati papiriće sa svim lijepim događajima koji su mi se dogodili. 


Prva i najveća stvar po kojoj ću definitivno pamtiti ovu godinu je put u Italiju, Veneciju, Gardaland. To su vjerojatno dva najbolja dana u mom životu. Bilo mi je predobro, Venecija je najljepši grad u kojem sam bila. U Gardalandu je bilo zakon, prezanimljivo i zabavno. To mi je stvarno najbolja stvar koja mi se dogodila ove godine. 

Druga stvar je to što sam prvi razred gimnazije prošla s odličnim uspjehom i ponosna sam na to. U to je uloženo puno truda i rada i vjerujem da će tako biti i sljedeće godine. 

Nakon toga imamo što se ovaj blog dosta povećao, znači sada nas je 188, mislila sam da ćemo uspjeti doći do 200, ali nema veze (ako čitate ovaj post, a niste učlanjeni u blog slobodno to napravite u gadgetu sa desne strane). Sklopila sam divne suradnje, trudila sam se više oko slika i općenito postova. Također, drago mi je što sam toliko ustrajna pa je 18.10 bilo dvije godine otkako imam blog. 

Ove godine osvojila sam giveaway nekoliko puta, što ću, imam sreće.

Također, vježbala sam gotovo cijele godine, točnije negdje od 3 mjeseca. 

Sada prelazimo na neke trenutke koji su mi zapisani na papiriće jer ih vjerojatno ne bih zapamtila da ih nisam zapisala.

1.2. Tata je obećao karte za Europsko prvenstvo u rukometu u Hrvatskoj. Tako da, nikako neću zaboraviti na to, a njega ću podsjetiti! 

7.1. sam možda provela 2 i pol sata vani slikavši snijeg jer je noć prije pao i to je bio baš lijep dan i uživala sam tad. 

27.1. je opet nešto vezano za rukomet. Hrvatska je tada pobijedila Poljsku sa 14 razlike i ušli smo u polufinale. To je bilo ovako: svi su već otpisali Hrvatsku jer smo nešto izgubili i trebalo nam je da pobijedimo sa više od 10 golova razlike kako bi ušli u polufinale, a to se činili gotovo nemogućim. Uspjeli smo i tada sam bila puno euforije i baš sretna. 

8.4. smo sa školom išli i Zagreb i bio je to lijep dan. Gledali smo predstavu o Hamletu koja je bila odlična, šteta što tada nisam znala o Hamletu sve što znam danas, ali dobro. 

2.4 sam bila na jednoj svadbi koja je također bila lijepa i zanimljiva. Uglavnom, takvi događaji su uvijek super.

Nemam točno zapisan datum, ali jednom sam kupila dva lip buttera i to me stvarno učinilo jako sretnom jer ih obožavam. *Fun fact: sanjala sam da su bili po 1-2 kune i da sam ih kupila previše, doslovno sam išla ovako: za mamu, tatu, brata, mene, prijatelje, baku itd.*

31. 1. saznala sam za rukometaša Espena. Tada sam sebi obećala da će se moj sin zvati Espen, to je toliko divno, predivno ime. Još uvijek me to drži i odlučna sam u tome da ga nazovem tako. 

I to su sve stvari, tj. ima ih još, ali ne želim pisati sve i neke stvari su malo privatnije pa to ne želim dijeliti ovdje. Kao što vidite, više stvari je s početka godine, ali je bilo je lijepih stvari i ostatku godinu. Ljeti sam se baš lijepo provela, čitala sam puno, sunčala se i vježbala. Vozila sam puno bicikl i kartala i to je bio baš lijep period ove godine. Baš sam jučer gledala slike od ljeta i toliko mi nedostaje to doba. 
Mislim da ću ovdje završiti svoj post jer je dovoljno dugačak, a o odlukama za 2017. biti će poseban post!☺♥

1.Što je vama obilježilo ovu godinu?


Broj komentara: 9:

  1. Jao, i ja imam ovakvu teglicu, ali je stara, u nju sam ubacivala papiriće prije četiri godine.
    Sjećam se toga sa Poljskom. Kod mene je baš bilo koma. Ja sam bila u Mostaru, pošto studiram, a inače sam sama stanovala i nisam imala tv. Dečko mi je poslao link preko kojeg mogu gledati utakmicu online. Kako mi je internet štekao, tako mi je prijenos kasnio par sekundi i onda sam slušala susjede kako navijaju, onda sam unaprijed znala je li bio gol ili ne hahahaha, najbolja utakmica ikad :)
    Bravo za odličan uspjeh!
    I vidim da voliš rukomet, baš kao i mi u obitelji haha :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.. Da, volim rukomet, a i moji također☺♥

      Izbriši
  2. Super post! Meni je toliko toga obilježilo 2016. Pogotovo izlet u Gardaland, jedno od najboljih iskustava po meni. Onda je tu bilo svačega - jedno od najboljih ljeta ikada, rođendan koji mi i nije prošao bajno, toliko gluposti kojih sam napravila, volontiranje, ma svašta je bilo tu. U svakom slučaju super godina. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gardaland je i meni jedno do najboljih iskustava, bilo je odlično! I hvala ti☺♥

      Izbriši
  3. Girl, bila sam i ja u Gardalandu ove godine. Nezaboravno, zaista. Definitivno cu zapamtiti 2016. po tome, po mjesec dana provedenih u Italiji, po odlasku u vodeni park, te naravno, po uspjesno zavrsenoj prvoj godini srednje :)
    Divno napisano!
    Ako zelis, posjeti moj blog i mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako kreativan post. Ja ću definitivno napraviti isto takvu jednu teglu i pisat ću ljepe događaje. Mislim da će mi to biti jako zanimljivo tijekom 2017g.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši