srijeda, 28. prosinca 2016.

Favoriti 2016.

Pozdrav svima. Danas ću vam pisati o nekim svojim favoritima za ovu godinu koja je pri kraju. Nekoliko proizvoda mi se baš svidjelo i drago mi je što sam ih otkrila tako da vam ih želim predstaviti. Nema ih previše, ali sam jako zadovoljna. 

Prva stvar koja mi se možda najviše sviđa je Essence All About Roses paleta. Nju sam dobila za rođendan u kolovozu i od tada mi je najdraža paleta. Općenito volim roze nijanse na očima jer izgledaju predivno, a ove su super. Pigmentacija je super, dovoljno dugo traju na kapcima i sviđa mi se što su neke mat, neke imaju shimmera. 

Kad smo već kod sjenila, imam i ovo sjenilo u olovci od Essenca. Ovo mi je veliki favorit, boja je divna roza, puna shimmera. Lako se nanosi i blenda i super je kada samo želite staviti nešto na kapke, a nemate puno vremena.

Imam još jedan proizvod od Essenca, a to je ovaj puder u kamenu/bronzer. Spominjala sam ga u stvarno puno postova, meni se jako svidio, fora mi je što je bilo 4-5 različitih nijansa koja su dale baš dobru boju kad bi se pomiješale. 

Ovaj post ne bi bio dobar potpuni da ne spomenem Catrice kamuflažu. Definitivno najbolji korektor, sve što se ima reći o njemu je već rečeno. 

Favorit koji sam relativno nedavno otkrila je ovaj Maybelline puder. Super mi je i recenziju sam već napravila, tako da nešto više o njemu možete pročitati ovdje

Parfem koji mi se baš svidio je ovaj Essential Garden koji sam kupila prije nekih 2 mjeseca. Jako mi se sviđa jer je miris nekako voćni, ali onako lijepi. Ne znam opisivati mirise. Uglavnom, jako mi se sviđa miris i dosta dugo traja. Trošim ga 2 mjeseca i došla sam do pola bočice.

Gotovo sam zaboravila na Labello Lip Butter. Otkako sam probala ova labela ne koristim niti jedno drugo. Meni su ovi Lip Butteri najbolji, probala sam sve, osim onog s kokos. Zapravo, probala sam i njega, samo što nije bio moj. Od svih mi je najdraži ovaj od vanilije i makadamije. Miris je božanstven i njega je super. Stvarno, ovo preporučujem svimaa.

Zadnji proizvod koji imam je Balea krema za ruke. Meni je ona super, brzo se upija i kožu i miriše dobro. Bolja mi je od nekih drugih Balea krema koje sam probala pa se zato našla u ovim favoritima.

To je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio i pusa♥

Broj komentara: 16:

  1. Od ovih proizvoda sam koristila samo paletu od essenca i catrice korektor. Korektor je stvarno super, a i paleta. Najvise mi se svida ona najtamnija nijansa i nedavno sam otkrila da je ljubicasta sedefasta predobra! Odlicna je za dnevne varijante ili takvo nesto, predobro :)
    Post je super, kao i uvijek 😄

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, također volim i ljubičaste nijanse!♥

      Izbriši
  2. Već dugo razmišljam o kupnji Catrice kamuflaže, ali nikako da ju kupim. Ja imam Lip Butter od kokosa i jako mi je dobar. Baš ga jako volim. Super post! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni proizvodi! Ja imam Essencov parfem također, i meni se jako sviđa miris ♥

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, iako ovo nije Essencov parfem..☺♥

      Izbriši
  4. Od svih proizvoda, koristila sam samo Lip Butter i slažem se da je odličan!☺
    Paletica sjenila od Essenca dugo, dugo gledam u DM-a, ali nikako da kupim. :D♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučujem ti da ju kupiš, odlična je☺♥

      Izbriši
  5. Pronašla sam mesto gde mogu da kupim Catrice kamuflažu, ali je još uvek ne kupujem. Čekam da još neko kaže još neki utisak o njemu, da budem sigurna.


    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Goals for 2017

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga petra, super proizvodi, ja sam koristila labelo kojeee mi je stvarno odlicno... takoder sam koristila i catrice korektor, koji mi nikako ne odgovara nazalost, koliko sam pohvala cula za njega, meni ne pase..

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, zao mi je sto ti nije dobra😊💖

      Izbriši
  7. Odličan post!
    Svrati - https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Jednom sam htjela kupiti tu Essence paletu, ali na kraju nisam s obzirom da imam dosta paleta. Cini se super s obzirom na to koliko kosta. Catrice kamuflaza mi je takoder favorit. Imam Labello lip butter od kokosa i jako ga volim. Slike mi se jako svidaju.😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši