subota, 24. prosinca 2016.

Foundation Routine

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! Danas je Badnjak što je baš ludo, prebrzo mi je sve to došlo, ali opet, sretna sam što su počeli praznici i imat ću puno više vremena za blog, odmor itd.
Mislila sam raditi božićni makeup i napravila sam ga, ali shvatila sam da se ja tako uopće neću našminkati za Božić pa nema smisla da pokazujem to. Biti ću doma, ići kod rodbine, na misu i to ne zahtjeva neki full glam tako da.. Zato sam vam pripremila moju foundation rutini, tj. sve što radim na licu kad se šminkam. Krenimo.


Prvo na čisto i hidratizirano lice stavljam Maybelline puder o kojem sve možete pročitati u recenziji koju sam nedavno pisala. Stavljam ga na cijelo lice i vrat. On dosta toga prekrije pa mi ne treba previše korektora.

Nakon toga stavljam korektor. Inače koristim samo Catrice kamulflažu, ali mi je ona sada pri kraju pa koristim i ovaj Essence korektor. Mislim da njega više nema u prodaji. Kamuflaža mi je bolja, ali i ovaj može poslužiti. Stavljam na podočnjake, nos, bradu i čelo zato što tamo imam najviše problema.

Nakon toga stavljam puder u kamenu na cijelo lice. Već duže vrijeme koristim Essence puder u kamenu i on mi je super.
Utapkavam ga četkicom u kožu kako ne bi maknula puder i korektor.


Ponekad stavim i bronzer. Koristila sam ovaj Essence mosaic puder u kamenu koji ima tamnije dijelove, ali gotovo da sam ga potrošila. Moram kupiti novi bronzer jer mi se on kao šminka baš sviđa. Znate otprilike gdje se bronzer stavlja, na obraze da bude onakva linija i na čelo, ali tamo pri rubu, gdje već počinje kosa. 

I to je sve što koristim za svoje lice. Nekad znam staviti i highlighter, ali to samo za neke svečanije prilike. Ovo je većinom ono što nosim kad se šminkam. 
Nadam se da vam se ovaj psot svidio i želim vam sretan Božić, makar ćemo se mi čuti i sutra! Pusa♥

4 komentara:

  1. Od ovih proizvoda koristim samo Catrice korektor, ostale nisam isprobala. Bas bih voljela vidjeti look koji si napravila, nadam se da ces napraviti neki. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši