petak, 16. prosinca 2016.

Kako imati najkreativniju jelku?


Pozdrav dragi moji! Danas pišem jedan prilično zanimljiv post i pokazat ću vam kako da imate najkreativniju jelku koju možete zamisliti. 
Moja škola ima tradiciju da svaki razred ima svoj bor i da to bude što kreativnije i zanimljivije. Mi smo već prošle godine imali odličnu ideju i bili smo treći. Ove godine, napravili smo nešto super zanimljivo i nadam se da će vam se svidjeti.



Ovako izgleda naš bor. Kao što vidite, zamišljen je kao lutka koja nosi haljinu, a ovaj donji dio je od granja, češera i snijega.

Prvo što vam treba je neka dobra lutka na kojoj će to sve stajati. Treba vam i gornji dio, neka čipka ili općenito tkanina. Ono što je bilo najteže napraviti jest spojiti sve ove grane oko lutke. Prvo su išle ove veće grane kao neka baza i onda su preko išle lijepe sitnije grane. To smo spajali nekakvim užem, konopom ili štogod to bilo. Dobro, ja baš i nisam sudjelovala u tom spajanju grana, ali radila sam nešto drugo. 
Naime, u gradu se otvorila neka trgovina koja ima sve za hobi i nekoliko nas otišlo je kupiti neke ukrase. Kupile smo češere, crvenu vrpcu, lažni snijeg i neku savitljivu žicu s kojom su kasnije spajali grane. 

Češere smo posprejali zlatnim sprejom i sušili ih ispod onog za sušenje ruku jer nismo baš imali vremena čekati da se prirodno osuše.
Tamo gdje su se grane spajale s čipkom stavili smo vrpcu kako se to ne bi vidjelo i kako bi dodalo malo boje.

Češere smo zalijepili vrućim ljepilom i mislim da izgleda predobro. I na kraju dodali smo ovaj snijeg zbog kojeg izgleda još bolje. Da nije bilo toga izgledala bi malo prazno.

Stavili smo joj još i čipkastog chokera.

Evo još nekoliko slikica:


Usput, kad je već naziv posta ovakav kakav je, želim vam predložiti da pretražite Pinterest, ako želite pronaći nešto posebno i kreativno. Na njemu ima 1001 ideja od kojih ćete pronaći nešto što će vam se svidjeti i što ćete moći napraviti.
Nadam se da vam se ovaj post svidio i pusa♥

Broj komentara: 12:

  1. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno dobra ideja, zanimljivo je što tvoja škola ima tu tradiciju. Nadam se da ćete ove godine biti prvi. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW! Odlična ideja, stvarno jako kreativno :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra draga, odlican post, Zaista su me odusevile slike I ova savrsena kreacija ❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Odusevljena sam! Vidjela sam sliku na instagramu i bas me zanimalo tko je napravio to i drago mi je da si podijelila ovo sa nama. 😊💙

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo sam ovu sliku videla na tvom Pinterestu i baš sam bila oduševljena. Ideja vam je genijalna! Kako ste prošli ove godine što se tiče takmičenja?♥☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga moja! Ne zna se još, nisu odlučili..☺♥

      Izbriši