nedjelja, 18. prosinca 2016.

Maybelline Affinitone tekući puder I Recenzija

Pozdrav svima i dobrodošli u 3 post ovaj vikend! Za danas imam jedan beauty post, napokon. Nekako sam zapostavila šminku na svome blogu nedavno, valjda zbog te božićne euforije, ali planiram nekoliko zanimljivih postova☺
Danas ću vam praviti recenziju Maybelline Affinitone tekućeg pudera, koristim ga nekih 2-3 tjedna tako da sam ga dovoljno isprobala.

Maybelline kaže:  'Tekući puder koji se besprijekorno prilagođava svakoj boji tena.Obogaćen prirodnim pigmentima i vitaminom E koji štiti kožu od nepovoljnih vanjskih utjecaja . Lagane je i ugodne teksture. Hidratizira kožu istovremeno joj dopuštajući da diše. Besprijekorno prekriva nesavršenosti kože prilagođavajući se tonu tvoje kože.’



Puder dolazi u plastičnoj tubici od 30 mL s čepom na odvrtanje. Pakiranje je klasično i jednostavno. 

Tekstura pudera je dosta rijetka i tekuća pa zato morate malo pripaziti kada ga nanosite. Iako je tekstura rijetka, ima jako dobro prekrivanje, rekla bih srednje, a s nadogradnjom i jako. Na lice se jako lako nanosi, super se blenda i stapa se s kožom. Ostavlja lagan osjećaj na koži i ona je mekana i baršunasta. Da se vratim na prekrivanje, nakon prvog sloja imate osjećaj da nemate ništa na koži, ali on odlično prekrije. Super prekriva crvenilo i neke manje nesavršenosti, ali u kombinaciji s dobrim korektorom prekiva i veće probleme. Super mi je što se stopi s kožom i ostavlja vam onaj ugodni osjećaj. 



Puder je namijenjen svim tipovima kože. Iskreno ja više nisam ni sigurna koji tip kože je moja, obrazi su normali, područje oko nosa suho, čelo pomalo masno, valjda je mješovita. Postojanost je dobra, traje sigurno nekih 8 sati, makar i više, ali na nekim mjestima mi se za prosijati (npr. čelo), ali to se lagano riješi kamenim puderom ili samo maramicom. 
Sviđa mi se što ne nestaje s kože, osim što mi ponekad nestane s brade, ali mislim da je razlog tomu što se znam nasloniti onako na ruku pa je možda zbog toga.
Ne treba vam previše pudera za nanošenje jer je, kao što sam rekla, dosta tekući i dobro se razmazuje. 

Što se tiče izbora nijansa, mislim da je on okej, kod nas ima 5 nijansa, a ja sam u među onim tamnijima - 14 Creamy Beige.  Malo mi je čudno što sam među tim tamnijim nijansama, ali kad sam probala one svjetlije, bile su presvijetle. 


Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovim puderom. Pruža mi sve što trebam, dobro prekrivanje i dugotrajnost. Sviđa mi se općenito i tekstura i nemam zamjerki. 
Redovna cijena je 55 kuna, ali često se može naći na popustima. Ja sam svoj platila 38 kuna u Bipi.
Mislim da ću ga kupiti ponovno kad potrošim ovu bočicu.

Pozdrav svima!♥

Broj komentara: 6:

  1. Htjela sam prije kupiti taj puder, ali sam shvatila da mi vjerojatno ne bi bio toliko dobar zbog nekih jako masnih dijelova. Odlicne slike i recenzija. 😊

    https://beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Videla sam sličan puder, mislim da je bio isti, ali u drugoj nijansi. Nisam imala prilike da ga isprobam ali sigurno ću isprobati.

    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room | Q&A

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši