subota, 17. prosinca 2016.

Moj planer I Updated

Pozdrav svima! Odlučila sam vam pokazati kako sam ja to preuredila svoj planer jer mi je onaj prijašnji izgled dosadio i mislim da je ovaj puno bolji. U slučaju da niste vidjeli taj post, kliknite ovdje. Totalno sam opsjednuta Pinterestom i idejama koje se tamo mogu naći pa su gotovo sve ideje iz mog planera inspirirane Pinterestom. 

Pokazat ću vam svih četiri tjedna otkako ovako uređujem planer. On je tjedni, ali posebno za svaki dan zato što mi je tako puno lakše i preglednije. Kraj svakog dana nalazi se i kućica workout u koju upisujem što sam vježbala i koliko. Ima i nekih crteža i citati da ispune prazan prostor. 
Uglavnom, sve se vidi na slikama pa nema potrebe da previše objašnjavam.



Ovo mi je za prvi tjedan i ovime sam nekako najzadovoljnija. Prilično je jednostavno i ima najviše ljubičaste boje. S markerom znam označiti ono što mi je najvažnije za taj dan, ali često zaboravim.



Ovaj dio mi se također sviđa, pogotovo ovaj mali crtež jer izgleda fora i prigodno s obzirom da sam to nacrtala dan prije 1. prosinca. 





Ovdje sam pokušala biti u božićnom duhu. Ukrasila sam to u crveno-zelenoj varijanti i mislim da mi se ovaj tjedan sviđa najmanje od svih. 



Došli smo do kraja, čujemo se nekom drugom prilikom i pozz!♥

Broj komentara: 13:

  1. Imas odlican planer, zaista volim tvoj blog i redovno ga pratim!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post, zaista sam odusevljena planerom!
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow! Planer je predivan, stvarno ti svaka čast na trudu *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako ljep post, i ja sam isto totalno opsjednuta planerima i ne mogu živjeti bez njih zato šro imam previše obaveza!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, također, osjećam se izgubljeno ako nemam sve zapisano u planeru!♥

      Izbriši
  5. Joj, podsetila si me da treba napraviti novi planner za 2017. godinu. Potpuno sam zaboravila. Hvala ti. Uzgred, tvoj planner je divan.

    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room | Holiday Q&A

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepo si uredila planer! Ja imam neki tanki blokić i meni je on super kao planer. Nisam ja za uređivanje planera. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši