utorak, 27. prosinca 2016.

Movies I Watched Recently

Pozdrav dragi moji. U posljednje vrijeme pogledala sam 6 filmova o kojima želim razgovarati s vama, reći vam svoje mišljenje i čisto vam reći preporučujem li ih ili ne. 
Imala sam vremena pa sam dosta gledala filmove i nadam se da ću ih još gledati. 
Imam dva božićna filma pa ću početi s njima.

1. The Polar Express

Ovaj film sam često viđala po Pinterestu i zanimalo me kakav je, a i trebali su mi neki novi božićni filmovi. Radi se o dječaku koji nije siguran vjeruje li u Djeda Božićnjaka, ali ga onda na Badnjak probudi ovaj veliki vlak i on odlazi na Sjeverni pol s još gomilom djece. Na tom putu događaju se razne zgode, a isto tako i na Sjevernom polu. Na kraju on stvarno povjeruje u Djeda Božićnjaka.
Film je dobar, meni nije ništa posebno, ponekad mi je bio i dosadan. Doduše, nosi lijepu priču koja uči o prijateljstvu, vrijednosti Božića.. Zanimljiv božićni film.

2. How the Grinch stole Christmas

Ove godine sam ga gledala prvi put i to u školi. Super mi je film, Grinch je vrh, smiješan i sarkastičan, a to volim. Zanimljiv je film, smiješan i njegovi komentari su super. Također, nosi lijepu božićnu priču, da Božić nisu darovi i sve to materijalno, nego nešto dublje. Preporučujem da pogledate. 

3. Nerve

Radi se o jednoj tajnoj igrici, nešto kao istina i izazov, samo što ovdje ima samo izazova. Igrač se mora snimati dok vrši izazov i tako dobiva novac na račun. Izazovi su na početku lagani, ali poslije postaju sve mračniji i opasniji. Vee se priključuje toj igrici kako bi dokazala svojim prijateljima da nije dosadna, ali to postaje puno više i kompliciranije.
Očekivala sam više od ovog filma, iako nisam razočarana. Zapravo, film je super, ali ima nekih nelogičnih i nerealnih dijelova koji su mi pokvarili doživljaj. Sviđa mi se što je moderan, tema zanimljiva i radnja napeta, ali opet na nekim dijelovima mi je to sve neshvatljivo i nerealno. Također, kraj bih promijenila. Iako, meni osobno postoje puno bolji filmovi, preporučujem da pogledate jer svatko vidi drukčiju stranu filma i mogao bi vam se svidjeti.

4. Miss Peregrine's Home for Peculiar Children 

Film koji me apsolutno oduševio i očarao. Dijelom zato što su mi ovo jedne od najdražih knjiga i dok sam vidjela izvedbu svega toga, jako slično kao što sam zamišljala. Predivno je vidjeti nešto što ste zamišljali jako dugo. Radnja filma je predobra, zanimljiva i napeta. Jacoba sam točno takvog zamišljala, Emmu sam zamišljala potpuno drugačije. Enoch me oduševio, nikad ga nisam zamišljala tako zgodnog i presladak mi je. Neću vam ni pričati o čemu se radi, odite u knjižnicu, pročitajte knjige i zatim  pogledajte film jer mi je ovo trenutno najdraži film.

5. Fantastic Beasts and Where to Find Them

Ovo je novi film napravljen po knjizi autorice Harry Pottera. Prati avanture pisca Newta u njujorškoj tajnoj "zajednici" čarobnjaka i o tome kako on lovi svoje zvijeri po New Yorku.
Jako mi je drago što je izašao sličan film Harry Potteru i divno je vidjeti kako se neki pojmovi koje smo naučili kod Harry Pottera koriste u nekom drugom filmu. Kad sam vidjela da će Eddie Redmayne glumiti u ovom filmu bila sam oduševljena jer mi je on bio najdraži lik u mini seriji Pillars Of The Earth (inače, preporučujem to). Film je na nekim dijelovima bio dosadan, na početku nema neku radnju koja bi vam držala pažnju, ali poslije postaje bolji. Tema je zanimljiva, ali možda je mogla biti odrađena na bolji način. Pored toga, Newt mi se jako svidio, njegov britanski naglasak je predobar i uopće mi nije žao što sam pogledala film. Ako volite Harry Pottera, ovo je film koji vam preporučujem.

6. Focus

Radi se o prevarantu Nickyju koji upoznaje Jess i ona ga moli da ju nauči sve o svome poslu, oni se zaljubljuju, izvode neke prevare, upadaju u nevolje i tako. Will Smith je glavni glumac i njemu je ta uloga super pala, odličan je bio, naravno. Kod filma mi se sviđa to što je nekako zanimljiv, napet, jednostavno je fora. Ima i smiješnih dijelova. Jedan od najdražih dijelova mi je definitivno bio ono dok je kockao i izgubio sve, ali ipak je nastavio i to mu se isplatio.  Sviđa mi se kako procjenjuju  ljude, kako ih mogu na sve nagovoriti itd. Jess mi je također super, predivna je. Film se zove Focus jer on na svojem zadnjem poslu gubi fokus zbog nje i onda napravi neke gluposti. Ovakav žanr filmova baš i ne gledam, ali ovo mi je jedan od najdražih filmova i moram početi više gledati ovakve filmove. 


1. Jeste li gledali koji od ovih filmova?

Broj komentara: 5:

  1. Nisam gledala ove filmove ali ću sigurno pogledati. Čine mi se jako zanimljivi. Ovaj post je savršeno napisan. Imaš ljep blog.
    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam niti jedan od ovih pogledala. Jučer sam baš htjela pogledati nešto, ali nisam našla niti jedan dobar :/
    Možda mi ovaj tvoj post pomogne :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši