petak, 2. prosinca 2016.

November favourites

Pozdrav najdraži moji! Evo mene, napokon. Nije me bilo tjedan dana jer moj predragi kompjuter nije radio, ali sada je valjda dobro. 
Kao prvo, imam toliko ideja o kojima ćete više čuti u sljedećem postu koji će isto izaći danas. 
Studeni mi je jako brzo prošao, obilježen je silnim učenjem i samo školom. Nisam radila ništa posebno, osim što sam se pripremala ta ovaj predivan mjesec - prosinac!
Da ne žurimo, prvo ću vam pokazati koje stvarčice su to bile moji favoriti. Nema ih puno, ali svejedno.

Prva stvar je ovaj Essential Garden parfem koji koristim cijeli mjesec, svakodnevno. Meni je divan, ima neki predobar voćni miris. Dosta dugo traje što je također super. Kupila sam ga u Mulleru, oko 50 kn.


Sljedeća je, svima dobro poznati, Catrice korektor. Ovog mjeseca sam ga baš puno koristila i super mi je kao i inače.

Ova stvar je moje veliko otkriće i ja sam oduševljena! Radi se o Essence sjenilu/tušu u olovci koji sam pronašla sasvim slučajno. Bile smo ja i frendica u dmu i došle smo do Essence štanda i ja sam ovo swatchala na ruci jer mi se činilo zanimljivo. Dok sam ja shvatila koliko ovo lagano klizi po ruci, kako je dobra pigmentacija, odlučila sam da moram to imati. Nekoliko dana kasnije, ja sam kupila ovu nijansu koja izgleda kao neka rose gold, jako je lijepa šljokičasta nijansa. Ima raznih nijansa, od svjetlijih do tamnijih i vjerujem da možete naći neku koja vam se sviđa. Znači, ja ju stavljam tako da ju nanesem na cijeli  kapak i onda običnim kistom malo 'izblendam' prelaze. Traje mi jako dugo, ne razmazuje se, ne nakuplja se u pregibu, ako stavite dobru podlogu. Oduševljena sam. Cijena je 24 kn.




Nakon toga imamo Labello Lip Butter, koji sam već nekoliko puta spominjala. Opet sam ga kupila, jer mi je ovaj od makadamije definitivno najbolji. Miriše tako dobro da bih ga pojela. Cijena je 16 kuna.


Sad imam dvije stvari koje sam zaboravila slikati.. Probat ću pronaći sliku. 
Prva stvar su ove soli za kupanje od Balee. Ove koje sam probala su od jasmina i predobre su! Uživala sam, super miriše, boja je prefora (krvavo crvena) što izgleda super u kadi. Kupit ću ponovo. 

Druga stvar je Balea gel za tuširanje s mirisom lubenice. Podsjeća me na ljeto, lijepo se pjeni i miriše. 


Od knjiga, favorit mi je drugi dio Zoelline knige, Cura na netu na turneji. Lijepa knjiga, dosta 'lagano' štivo, brzo se čita, jako mi se sviđaju neki dijelovi. Bolja mi je od prvog dijela i jedva čekam treći dio!

Od filmova pogledala sam The Machinist i Fifty Shades of Grey. 
The Machinist mi je bio super, zanimljiv, ideja cijelog filma je odlična. Film nema baš neku napetu radnju, ali je zanimljiv i kako biste skužili film morate pogledati sve do kraja. 

Fifty Shades of Grey, film oko kojeg su mišljenja podijeljena. Iako su ovo favoriti, oko ovog filma i ja imam podijeljena mišljenja. Nisam oduševljena ovim filmom, ali mi nije ni loš. Christian Grey je toliko zgodan, ajme, ali je 'malo' bolestan. Uglavnom, film mi je okej i zanima me drugi dio. 

Nadam se da vam se ovaj post svidio i pusa♥

Broj komentara: 12:

  1. Labelo sam stavila u potrosi do Nove godine tagu i jako se sporo trosi, a da zelim da ga pojedem zelim :D Super favoritii <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da se jako sporo troši, što je baš super, dugo mi traje! Hvala ti☺♥

      Izbriši
  2. Imam ovakvo labelo, samo u manjoj količini. Veoma je korisno i kvalitetno.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    OdgovoriIzbriši
  3. Catrice korektor takoder obozavam jedino ga u zadnje vrijeme ne koristim bas cesto. Essence sjenilo/tus se cini super za Bozicni makeup. Zoellina knjiga mi se jako svidjela. Vidjela sam da treci dio izlazi na proljece i jedva cekam. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja to Essence sjenilo koristim svaki dan haha, ali deff je predobro za praznike☺♥

      Izbriši
  4. Zaista jako zanimljiv post. Osim labela nisam koristla ni jedan od ovih proizvodi tako da ni je draga da sam procitala nesto o njima. Slike su ti vrh, zaista jako originalne i profesionalne. Uzivala sa u postu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Catrice korektor već neko vrijeme tražim po trgovinama. Lip butter sam probala i doslovno ga obožavam. Miris, teksturu, njegu, ma baš sve u vezi njega. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve u vezi kozmetike mi se veoma dopada! Po tvom opisu knjiga mi je veoma zanimljiva. Gledala sam " Pedeset nijansi sive " i nisam baš zadovoljna filmom ali ovaj drugi nisam gledala.♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši