petak, 30. prosinca 2016.

Odluke za 2017.

Pozdrav najdraži moji! Nadam se da lijepo provodite posljednje dane ove godine i da ćete se sutra super zabaviti i uživati. Ako se sutra ne čujemo, želim vam sve najbolje u 2017. godini, napravite nešto što nikad niste napravili, a želite to napraviti, cijenite svaki trenutak i učinite ju godinom za pamćenje. 
Ja ću vam danas napisati svoje ciljeve za 2017. godinu oko koje sam uzbuđena i vjerujem da mogu ispuniti sve sa liste ako se dovoljno potrudim☺

1. Nastaviti vježbati.
2. Zdravije se hraniti, jesti više voća i povrća.
3. Potruditi se oko škole i proći s 5.
4. Poboljšati slike i postove na blogu.
5. Sklopiti još neke suradnje.
6. Otići u Češku i još negdje ako mi se pruži prilika.
7. Početi učiti novi jezik, mislim da ću krenuti s češkim.
8. Pročitati sve knjige s moje liste knjiga koje želim pročitati i još mnogo njih.
9. Izlaziti više i družiti se s ljudima.
10. Učiniti ljeto što zabavnijim i kreativnijim, raditi stvari za koje nemam vremena trenutno.
11. Uštedjeti novac i kupiti si nešto što dugo želim.
12. Kupiti fotoaparat.

Nadam se da vam se ovaj post svidio i vjerujem da ste si i vi zadali neke ciljeve za 2017. pa vam želim svu sreću u ispunjenju istih.♥

1. Koji su vaši ciljevi za 2017.? 

Broj komentara: 28:

  1. I ja tebi zelim sve najbolje u Novoj godini :)
    Imamo par istih zelja na listi. Ja sam svoju vec napisala na blogu, pa da ne pisem sada ovdje :)
    Zelim ti puno srece u ostvarenju ovih ciljeva!

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sebi ne zadajem ciljeve, jer kad ih zadam ne ispunim gotovo ništa, tako da mi se sve spontano desi. :)) nadam se da ćeš sve ispuniti, srećno <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!
    Svrati - https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam upravo sastavila svoju listu ciljeva za novu godinu, pa eto nadam se da ću biti uspešnija nego ove. Želim ti sve najlepše u novoj godini i da ispuniš što više zadatih ciljeva :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Ja još nisam napisala svoje ciljeve, ali uskoro hoću. Želim ti da ti se sve želje ostvare i još bolju i uspješniju 2017.! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Imamo nekoliko istih ciljeva. Moj vjerojatno najveći cilj za ovu godinu je da budem sretna, zahvalna i da uživam u malim stvarima. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelim ti sve najbolje u ovoj godini! Sigurna sam da ces ispuniti sve sto si pozeljela. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. happy new year sweetie !!

    would you like to follow each other !?

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa ti ćeš živjeti ultra-zdravo hahaa. Moj cilj je napraviti moj blog popularnim :)

    Škicni moj novootvoreni blog:
    http://www.kalxpsia.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelim ti sve najbolje i nadam se da ces sve zelje ispuniti i biti sretna cijele godine❤❤😘😘

    Mi smo nove blogerice i mnogo bi nam znacilo da nas zapratis mi smo Vas vec


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  13. Duvan post zaista . Sve najbolje u 2017 <3
    zapratila sam te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ti je post,sa svime se slažem ! Ja sam bila u Češkoj, u Pragu i stvarno je bilo prekrasno! Tako da se nadam da će ti se pružiti prilika da ideš u Češku, zato što je stvarno lijepa država! Također, zapratila sam te, pa ako želiš možeš i ti mene, hvala svejedno.
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši