nedjelja, 25. prosinca 2016.

What I Got For Christmas 2016?

Pozdrav svima i želim vam sretan Božić i sve najbolje. Budite sretni, veseli, družite s s obitelji i uživajte u svemu! 
Ja ću vam danas pokazati što sam to dobila za Božić i zahvaljujem se mojoj dragoj Sari G. na ovoj ideji. Meni su ovo jedni od zanimljivijih videa i postova zato što sam baš znatiželjna pa se nadam da će se i vama svidjeti. 
Inače, ja poklone otvaram na Badnjak navečer, ne na božićno jutro, tako da sam ja ove sve već jučer otvorila.


Sad ću vam pokazati kako su bili zapakirani. Naime, slika je lošije kvalitete jer sam ju slikala navečer prije nego što sam ih otvorila tako da..

Znate da je na mojoj wishlisti bila pegla za kosu i tata me pitao što želim za Božić. Ja sam rekla da hoću peglu, ali on je meni zabunom kupio uvijač za kosu. Nema veze što sam dobila uvijač, svejedno ću ga koristiti i baš sam uzbuđena zbog toga. Ovo je Paris Hilton uvijač (to je valjda marka) i izgleda mi okej. Nisam ga još probala, ali nadam se da će biti dobar.


Od brata sam dobila set od dva parfema, tj. jedno je parfem, a ovaj manji je kao sprej za tijelo i sviđa i se što je tako mali. Super je za torbu, možete ga čak staviti i u džep.
Ovo miriše takoo dobro, super mi je miris, baš mi se sviđa. Ni sama si ne bi odabrala ovako dobar parfem. Pakiranje mi je također jako lijepo.


 U ovoj maloj crvenoj kutijici nalazi se Sarin poklon koji je preslatko zapakiran. Odlično Sara!

Dok sam otvorila nalazio se ovaj ukras snjegovića koji je presladak i kuverta s pismom koje je divno. Ispod toga nalazila se i čokolada.
Još sam i od Mije dobila čokoladu koju ćete vidjeti na ostalim slikama.



Još sam dobila i novac od rodbine. Htjela bih se zahvaliti na svemu što sam dobila jer je odlično i jako mi je drago što imam takve osobe kraj sebe. Hvala vam puno na svemu, volim vas♥
Isto tako, bila sam jako sretna dok je obitelj otvarala moje poklone i osjećala sam se presretno dok sam vidjela kako je brat zadovoljan onim što sam mu kupila i to je stvarno predivan osjećaj. Sretan Božić još jednom!♥

Broj komentara: 8:

  1. Jako zanimljiv post. Kreativan!

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, tata se malo zbunio :)
    Sigurno mu nije bilo lako u sopingu, ali bas lijepo od njega :)


    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan Bozic! Figaro izgleda super, nadam se da ce ti biti dobar. Ukras mi je presladak. Super poklone si dobila. :)

    https://beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši