utorak, 20. prosinca 2016.

Winter Wishlist I Zaful

Bok svima i dobrodošli u moj novi post. Danas ću vam pokazati neke stvarčice koje su mi se svidjele sa stranice Zaful, s kojom mi je ovo već neka 3-4 suradnja. Zadovoljna sam sa suradnjom, ljudi koji ondje rade su jako ljubazni, a i sviđa mi se ponuda na njihovoj stranici.

Izdvojila sam četiri stvarčice koje su mi baš super. Prva je ova suknja, ona je u zadnje vrijeme baš popularna. Meni se jako sviđa jer izgleda baš nekako posebno.
Link ovdje.

Sljedeća stvar je ova traper jakna koja izgleda predobro, pogotovo zbog ove slike djevojčice na leđima. Nemam ni jednu traper jaknu tako da mislim da bi mi ova dobro došla.
Link ovdje.

Imamo još jednu jaknu. U pitanju je ova predobra jakna u koju sam zaljubljena. 
Link ovdje.

Zadnja stvar je par obuće, a radi se o ovim čizmama preko koljena. Meni se jako sviđa, pogotovo izgledaju predobro uz neku suknju ili nešto. Ove imaju malu petu što je također fora, onako za van ili uz neke svečanije kombinacije.
Link ovdje.



I ovo je sve za današnji post, čujemo se nekom drugom prilikom. Pusa♥

Broj komentara: 9:

  1. Zaljubljena sam u traper jaknu sa slikom djevojčice iza, mnogo mi se sviđa, kao i cijeli post, i ostale stvari:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post!!Stvari mi se dopadaju,posebno teksas jakna ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv post. Želim ti još puno uspješnih suradnji i puno sreće u daljnjem blogovanju.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši