srijeda, 11. siječnja 2017.

Haul I Zaful

Pozdrav dragi moji! Dobrodošli u novi post, nadam se da ste super i da uživate u posljednjih nekoliko dana praznika. Nadam se da ću napisati još barem 2 posta do ponedjeljka, a sada ćemo pogledati što sam ja to naručila sa stranice Zaful.
Oni su mi predobri, stvari su super, jako su ljubazni, isporuka je dosta brza (oko 2 tjedna), a i sa stvarima sam uvijek zadovoljna.
S ovom narudžbom sam najzadovoljnija, super mi je sve što su mi poslali i baš sam sretna zbog toga. 

Naručila sam dvije suknje, košulju, choker i set kistova za šminkanje.

Počet ću prvo s košuljom. Ona je bijela i po sebi ima motiv usana što izgleda baš originalno i to mi se jako sviđa. Košulja je lagana, tanka i malo je duža. Materijal je kao svila, ali nije svila. Ja sam ju naručila u veličini M, a to i inače nosim i dobra mi je, tako da tu ne trebate uzimati veličinu više.
Možete ju pogledati ovdje.


Druga stvar je jedna suknja koju već dugo gledam i napokon sam ju sad naručila. Meni je predobra, može se kombinirati uz puno stvari i jako lijepo izgleda. Ja sam uzela u veličini L pa mi je u struku mrvicu široka, ali svejedno mi se jako sviđa. Crna je, s prednje strane ima gumbiće i materijal je jako dobar. Malo je kraća, tako da ću nositi najviše po ljeti.
Možete ju pogledati ovdje.

Sljedeća stvar je još jedna suknja. Ona je pomalo izvan moje comfort zone. Ne znam baš kako da ju opišem, dosta je široka, debela, 'pufnasta' i ide negdje do koljena. Malo je izgužvana, ali to ćemo mama i ja srediti. Meni je jako fora i ne znam još gdje ću ju nositi, ali sigurno negdje budem.
Na stranici se najbolje vidi kakva je pa ju možete pogledati ovdje.


Definitivno stvar oko koje sam najuzbuđenija je ovaj set kistova. Toliko su lijepi, mekani i divni, zaljubljena sam. Kombinacija mat crne i zlatne boje, ne može bolje. Ima 10 kistova, 5 za lice, 5 za oči i još brush egg i beauty blender. Jako su mekani i baš su mi super. Nisam ih još probala, ali dok probam sigurno će biti neka recenzija. Namočila sam beauty blender i baš se lijepo povećao, jedva ga čekam probati!
Možete pogledati ovdje.


Zadnja stvar koju sam naručila je velvet choker. Ovo je moj prvi choker, da. Jako mi se sviđa, fora je. Rozi je što je baš lijepo i  ima ove privjeske.
Link ovdje.


To je sve što sam naručila sa Zafula, nadam se da vam se sviđa i pusa♥

Broj komentara: 28:

  1. Sve stvari su super.Posebno mi se sviđa košulja sa usnama,baš izgleda neobično.Ja već duže vrijeme razmišljam da kupim sličnu ovakvu pufnastu suknju,ali nisam baš sigurna koliko bi ju nosila.Četkice izgledaju savršeno,nadam se da im je i kvalitet dobar. ♥

    "Dreamer Girl"

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarčice su prekrasne! Kistovi izgledaju baš jako lijepo i oni mi se najviše sviđaju. Super post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!
    Svrati,GIVEAWAY je na mom blogu - https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaful ima jako lepe stvarčice i imam iskustva sa njim jer sam nedavno sklapala saradnju. Oni su jako dragi i imaju predivne stvarčice. Četkice ili kistovi, kako god, su jako lepi.
    - Ako želiš poseti moj blog, i komentariši moj zadnji post. Značilo bi mi tvoje mišljenje: LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve stvari su mi bas fora,posebno set cetkica.Imam isti xd.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve stvari su odlicne. Kosulja je preslatka i mozes je kombinirati i uz suknje koje si narucila. Cetkice se cine stvarno kvalitetne. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaful ima stvarno super izbor,a stvari su prekvalitetne!Košulja mi se najviše dopada,ali ni ostale stvari nisu loše. :-)
    Divan post,draga! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau! Imam sličnu suknjicu, i meni se zato ova jako sviđa! Košuljica mi je baš slatka. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post. Stvarcice su stvarno ljepe.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvari su divne! Košulja mi je predivna ♥-♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelijepe stvari, jako mi se sviđa post :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  12. Naručila si divne stvarčice.Košuljica i prva suknja izgledaju odlično :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivne stvarčice! Posebno mi se dopada choker, jer sam ogroman ljubitelj! :D Odličan post. ♥ Prvi put sam na tvom blogu i predivan je! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Stvari su prelijepe, najviše mi se sviđa košulja i četkice :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši