četvrtak, 5. siječnja 2017.

Holiday photos

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post! Napokon sam odlučila napisati nešto, razlog tomu što me nije bilo ovih nekoliko dana je to što mi se uopće nije pisalo. Odgovarala sam na vaše komentare i čitala postove, samo što nisam ništa pisala.
Doduše, započela sam neki novi 'projekt', uglavnom, želim napisati popis svih stvari koje volim. Među stranicama (ispod naslova moga bloga) možete pronaći stranicu "Popis stvari koje volim" i slobodno to pročitajte. Tamo sam sve objasnila i ja ću to nadopunjavati kada se sjetim još nekih stvari koje volim.
Sad kad smo i to riješili, znate da sam napravila onu photo checklistu (ako ne znate pročitajte ovdje) i mislila sam slikati ono što tamo piše, ali na kraju nisam. Slikala sam samo ono što mi se u tom trenutku učinilo lijepim tako da ću vam sada pokazati neki random fotke koje sam slikala za Božić i Novu godinu. Nadam se da će vam se svidjeti!☺













1. Koja vam je najdraža fotografija?

Broj komentara: 28:

  1. Odlične slike. Najviše mi se dopadaju ova sa čokoladama i vatrometom :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.rs - post o filmovima

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne slike. :) Najviše mi se sviđa vatromet i posljednja slika.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne fotografije! Meni se najviše dopadaju ova sa vatrometom, kolačićima i poslednja. :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm čupavci, ja ih obožavam!
    Fotografije mi se sviđaju, a najljepša mi je ova sa kolačima :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike su predivne i prelepe! ♥

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Posljednja slika ima neku chill vibru, odlična je!

    Zapratila sam te pa možeš škicnuti moj blog kad nađeš vremena:
    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Posljednja slika ima neku chill vibru, odlična je!

    Zapratila sam te pa možeš škicnuti moj blog kad nađeš vremena:
    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Posljednja slika ima neku chill vibru, odlična je!

    Zapratila sam te pa možeš škicnuti moj blog kad nađeš vremena:
    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post.Najviše mi se sviđaju slike zapakiranih poklona,te posljednje dvije slike. :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Poslednja slikami je prelepa,kao i ona sa koolacima i prva.
    Imas dara <3.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Fotografije su jako lepe. Nadam se da si lepo provela praznike :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivne su slike! Najvise mi se svidaju ove koje su navecer slikane. 😊💙

    OdgovoriIzbriši
  13. Super slike 😊

    ✨ themorgai.blogspot.hr ✨

    OdgovoriIzbriši
  14. Slike su ti ispale predivno! Najljepša mi je zadnja slika i ona slika s kuglicom za bor. Super post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelijepe fotografije, sa malim zakašnjenjem želim ti sretnu Nov Godinu.
    Ako želiš zaprati me, uzvraćam Dzenita's fashion life

    OdgovoriIzbriši